Alla produkterna funkar bra tillsammans och gör att huden känns fräsch, återfuktad och redo för dagen. Hemligheten till glow är inte att använda massa produkter – med en enkel rutin och rätt produkter får du ett fantastiskt resultat utan krångel.
-
Beauty of Joseon – Jag gillar verkligen för att den ger ett så effektivt solskydd utan att lämna huden fet eller glansig. Den är superlätt att applicera och smälter in snabbt, vilket gör att den känns bekväm hela dagen. Den känns verkligen inte tung eller klibbig, så jag kan använda den varje dag utan att det känns jobbigt eller påverkar min sminkrutin.
-
Mixsoon Hyaluronic Acid Serum – En riktig fuktboost som gör huden mjuk och återfuktad hela dagen.
-
The Ordinary Caffeine Serum – Hjälper till att minska svullnad och mörka ringar under ögonen, och ger huden en fräschare och piggare look.
-
CAIA Bronzed Beach – En lätt bronzer som ger en solkysst look och lite färg på morgonen, även om solen inte är framme.
-
Dr. Jart+ Ceramidin Cream – En grym kräm som återfuktar och stärker hudens barriär, perfekt för kalla dagar när huden behöver extra skydd.
-
Babor –
Ger huden en extra dos fukt och näring, perfekt för en fin bas innan smink eller för en fräsch osminkad look.