/ A-vitamin favorit! đŸ€© min a-vitamin favorit Ă€r faktiskt
Sotnosen
Beauty Pro
04/07/26-06:57
A-vitamin favorit! đŸ€© min a-vitamin favorit Ă€r faktiskt dessa hĂ€rliga kapslarna som jag fick testa som beauty tester för ganska lĂ€nge sen âŁïž jag började med att vĂ€nja in huden sĂ„ att jag anvĂ€nde en kapsel var tredje dag, numera anvĂ€nder jag en kapsel varannan dag. Dessa Ă€r fragrance free och kommer i en lyxig glasburk, dom Ă€r vĂ€ldigt lĂ€tta att dosera just eftersom de kommer i smĂ„ kapslar. Det Ă€r precis lagom mycket serum i varje kapsel sĂ„ inget gĂ„r till spillo heller đŸ«¶đŸ» Konsistensen pĂ„ dem Ă€r Ă„t det smöriga hĂ„llet sĂ„ det kĂ€nns riktigt lyxigt att anvĂ€nda dem, de glider lĂ€tt pĂ„ huden. Extra plus ocksĂ„ tycker jag att ecooking Ă€r frĂ„n Danmark đŸ‡©đŸ‡° SĂ„g att kicks inte lĂ€ngre verkar sĂ€lja dem med 0.30 % men jag taggar de som finns att köpa pĂ„ kicks med 0.15% đŸ«¶đŸ» min hud mĂ„r sĂ„ bra av dessa! Extra viktigt att komma ihĂ„g att vara noga med spf nĂ€r man anvĂ€nder a-vitamin 🌞🧮jag tycker att jag har fĂ„tt en jĂ€mnare hudton och Ă€ven minskade fina linjer! 💕
Retinol Serum 0,15% Capsules 60 pcs
Ecooking
Retinol Serum 0,15% Capsules 60 pcs
Tag
KvÀllsrutin
FortsÀtt utforska gemenskapen!