/ A-vitamin favorit! đŸ€© Jag anvĂ€nder retinol Ă„ret runt, Ă€ven
Danfeng
Beauty Pro
03/07/26-15:20
A-vitamin favorit! đŸ€© Jag anvĂ€nder retinol Ă„ret runt, Ă€ven pĂ„ sommaren, sĂ„ lĂ€nge jag Ă€r noga med SPF varje dag. 😊 Just nu Ă€r min absoluta favorit Murad Retinol Youth Renewal Night Cream. Jag var faktiskt lite orolig att den skulle vara för stark i början, men den kĂ€nns mycket snĂ€llare mot huden Ă€n jag hade vĂ€ntat mig. KrĂ€men har en mjuk och krĂ€mig konsistens, Ă€r lĂ€tt att applicera och gĂ„r snabbt in i huden utan att kĂ€nnas tung eller kladdig. Doften Ă€r ocksĂ„ precis lagom – mild och frĂ€sch utan att ta över. Jag tycker det kĂ€nns riktigt mysigt att anvĂ€nda den som sista steg i kvĂ€llsrutinen. Jag anvĂ€nder den ungefĂ€r 3–4 kvĂ€llar i veckan, och det jag gillar mest Ă€r hur huden kĂ€nns morgonen efter. Den kĂ€nns mjuk, Ă„terfuktad och fĂ„r ett fint lyster. Efter nĂ„gra veckors anvĂ€ndning har jag ocksĂ„ mĂ€rkt att huden kĂ€nns lite fastare och fylligare, och de smĂ„ fina linjerna syns inte lika mycket lĂ€ngre. Det bĂ€sta Ă€r nog att jag fĂ„r den dĂ€r hĂ€rliga retinoleffekten utan att huden blir supertorr eller börjar flagna, vilket gör att jag verkligen tycker om att anvĂ€nda den. För mig har den blivit en produkt som jag alltid ser fram emot att anvĂ€nda pĂ„ kvĂ€llen, och jag kommer definitivt att fortsĂ€tta köpa den. 💚
Retinol Youth Renewal Night Cream 50 ml
Murad
Retinol Youth Renewal Night Cream 50 ml
Tag
KvÀllsrutin
FortsÀtt utforska gemenskapen!