/ Never-ending hårvårdsprodukt! 🫧🫧🫧🫧🫧🫧 Kommer ni ihåg
Nikki
Beauty Pro
29/01/26-10:49(redigerad den 29/01/26-11:14)
Never-ending hårvårdsprodukt! 🫧🫧🫧🫧🫧🫧 Kommer ni ihåg att jag köpte en shampoo bar från Clarins i somras? Jag har fortfarande den kvar! Har använt den vid ca var 3-4:e hårtvätt och det är fortfarande ungefär hälften kvar. Smått otroligt, tycker jag. Börjar nästan kännas som en surdeg! 😂 Den har inte gått sönder och den levererar fortfarande. Löddrar krämigt och rikligt, känns behaglig och återfuktande för håret. Vad som saknas är väl egentligen en lite lyxigare känsla! Men shampoo bars är utan tvekan ett bra, miljövänligt och hållbart alternativ till de mer traditionella produkterna som ofta är på flaska. Dessa bars/kakor tar mindre plats att transportera och kommer oftast förpackat i ett plastfritt material.  Med tanke på hur dryga de är är de nog i många fall även ett bra val ekonomiskt sett. Jag har Clarins Nourishing Shampoo Bar som bl a innehåller arganolja. Denna säljs inte på KICKS men det gör de andra på bilden från Hairlust och Rituals. Kan tyvärr inte tagga dem! Jag har redan bestämt mig för att testa Hairlust Strengthening Shampoo Bar som nästa. Tycker den låter superbra!  Stärkande schampobar med risprotein och grapefrukt för torrt, skadat hår. Innehåller även ekologisk havreolja, närande kokosolja och fuktgivande aloe vera. Fri från skadliga ingredienser som sulfater, silikoner, parabener och mineraloljor. Finns även conditioner.  Någon som redan testat den? 🧼🫧
Klicka på ett alternativ för att rösta
Har du testat någon shampoo bar? Om ja, kommentera gärna och berätta vilken! 😃
12Bidrag
JA
NEj
Nej, men vill eller funderar på det.
Fortsätt utforska gemenskapen!