Mitt första intryck, den här blir det framöver! Har försökt motstå att köpa hem torrschampot från K18 som jag testat innan i både butik och hos en kompis för nu lääänge sedan. Ville använda upp dem jag har hemma först men de är inte slut eftersom jag försöker att använda torrschampo så sällan det går och det varierar.
Min hårbotten mår bra men kan bli torr av torrschampon, det här torrschampot ska vara bättre för hårbotten och jag känner att det är så, det känns bättre för min hårbotten än att andra! men kommer givetvis ändå köra med detox-schampot från K18 nästa hårtvätt för att jag vill vara säker på att få bort allt ändå!
Det här är ett blött torrschampo, lite motsägelsefullt kanske men det är så trevligt att använda och ja just det, det är i en vanlig pumpflaska som går att skruva av pumpen/ korken på! Det känns snällare och som sagt trevligt att använda. Doften är fräsch och god💙 Rekommenderar varmt och jag kommer att få svårt att använda upp mina torrschampon men som faktiskt ändå börjar bli gamla☔🥰!