/ Jag fick den stora äran att få hem Björn Axéns Repair
Bella
Beauty Pro
22/09/25-19:36
Jag fick den stora äran att få hem Björn Axéns Repair Bonding Serum och har nu testat det sedan början av september. Tänkte därför dela med mig av min upplevelse som ett litet tack – och för att kanske hjälpa någon annan med liknande hår att hitta rätt produkt. Jag har ett typiskt skandinaviskt hår – tunt, skadat och ofta frissigt, så jag var väldigt nyfiken på vad serumet skulle kunna göra för mig. Konsistensen är relativt lätt och sjunker in snabbt i håret utan att tynga ner, vilket jag verkligen uppskattar. Däremot upplever jag att den inte är superdryg, jag behöver ta lite mer produkt för att få önskad effekt. Doften är mild, åt det blommiga hållet, och känns fräsch utan att bli för mycket. Effektmässigt märker jag tydligt att frisset lägger sig när jag använder serumet i nytvättat hår, och håret känns både glansigare och har fått en bättre struktur. Det känns helt enkelt friskare och mer välvårdat efter användning, vilket gör att jag gärna fortsätter använda det. För mig blir det ett starkt 4/5 stjärnor – för effekten är jättebra, men jag hade gärna sett att flaskan (50 ml för 290 kr) räckte lite längre. Fördelar: • Lätt konsistens som inte tynger ner håret • Mild, fin doft • Ger mer glans och bättre struktur • Frisset lägger sig direkt efter tvätt Nackdelar: • Inte så dryg, går åt lite mer produkt • Relativt dyr i förhållande till mängden
Klicka på ett alternativ för att rösta
Har du testat repair bonding-serien?
20Bidrag
Ja
Nej
Repair Bonding Serum 50 ml
Björn Axén
Repair Bonding Serum 50 ml
Fortsätt utforska gemenskapen!