Jag är inte mycket för hårgrejer eftersom jag aldrig orkar styla håret, men jag fick några testers från Amika nyligen som jag lyxade till det med när jag tvättade håret ikväll. Eftersom jag använde nytt schampo, balsam, en anti-frizz treatment och dessutom en ny hårfön så vet jag tyvärr inte vilken produkt som tillförde vad. Men jag utgår från att det är tack vare Amika Smooth over frizz fighting treatment som mitt hår är så sinnessjukt glansigt och ofrissigt.
För herregud, ser ni?! Inte ett enda hårstrå spretar och det är inte likt mitt hår. 😅 Visst, mitt hår är naturligt glansigt, men det är även flygigt och frissigt. Not today! Jag har nog aldrig sett mitt hår så.. sammanhållet haha, inte ens efter ett besök hos frisören.
Och det bästa är att Smooth over inte är någon jobbig spray eller mousse som man måste hålla på med, utan mer som en rinnig hårmask man smetar in längderna med efter att man tvättat håret, väntar en minut och sköljer ur. 🙌🏼 Så lite ansträngning för så fint resultat, det är så hårvård ska vara! Lägger till i varukorgen direkt. 🛒
amika:
Smooth Over Frizz Fighting Treatment 200 ml