/ Jag är helt klart för heat 🔥 Även om jag önskade att jag
Cassandra
Beauty Pro
04/02/26-17:50
Jag är helt klart för heat 🔥 Även om jag önskade att jag inte behövde använda mig av värmeverktyg. Har torrt och frissigt hår som jag inte kan låta självtorka. Blir vågigt, frissigt och ser bara så ofräscht ut. Tänk Hagrid i Harry Potter 🧌 Och tyvärr räcker det inte att föna. Jag kan inte få in tekniken som frisörer är grymma på. I mellanstadiet använde jag strykjärn för att platta håret (fanns ens värmeskydd då? 😅), gick sedan över till fön och plattång för att nu, för ca 1,5 år sedan, - till min lycka - köpte en Dyson Airstrait ❤️ Kärlek vid första användning. Behöver bara använda den i fuktigt hår och resultatet blir som om jag hade använt plattång. När jag lockar mitt hår använder jag dock min älskade trotjänare GHD Platinum +. Använder alltid (okej, har väl missat några gånger i livet) värmeskydd och letar ständigt efter produkter som kan tämja mitt friss och som någorlunda håller det i schack även när det är fuktigt ute. Just nu är mina favoriter R+Co Waterfall och Moroccanoil Frizz Shield (som jag fick testa genom beautytester - en riktig keeper). När jag ska locka håret eller använda plattången av någon anledning så är Maria Nilas värmeskydd favoriten 🩷
ghd Platinum+ Hair Straightener Black Platinum + White
ghd
ghd Platinum+ Hair Straightener Black Platinum + White
Frizz Shield Spray 50 ml
Moroccanoil
Frizz Shield Spray 50 ml
Waterfall Moisture + Shine Lotion 147 ml
R+Co
Waterfall Moisture + Shine Lotion 147 ml
Styling Spray 100 ml
Maria Nila
Styling Spray 100 ml