/ Fyllt upp skĂ„pet med OLAPLEX đŸ€— VĂ€ldigt nöjd med OLAPLEX
Nikki
Beauty Pro
23/09/26-11:56
Fyllt upp skĂ„pet med OLAPLEX đŸ€— VĂ€ldigt nöjd med OLAPLEX schampo och balsam som jag anvĂ€nt de senaste mĂ„naderna. Gör mitt hĂ„r sĂ„ mjukt, friskt och vĂ€lmĂ„ende. JĂ€ttedryga produkter plus att jag inte upplever att hĂ„ret behöver tvĂ€ttas lika ofta sĂ„ tror att jag sparar in ungefĂ€r var 3:e tvĂ€tt. Schampot gillar jag lite mer Ă€n balsamet bĂ„de till effekt och formula. Leave-in produkten Bond Smoother har ocksĂ„ blivit en favorit. Masken, Rich Hydration Mask, har jag inte hunnit testa Ă€nnu och inte skalp-produkten heller. Köpte den med 70% rabatt men i nulĂ€get mĂ„r min hĂ„rbotten bra sĂ„ den fĂ„r vĂ€nta lite. Tips! Vill du testa pĂ„ flera produkter frĂ„n varumĂ€rket sĂ„ kan jag verkligen rekommendera OLAPLEX Healthy Hair Discovery Set. Se bild 4. Kanske ta med lite hĂ„rlyx pĂ„ resan? Även jĂ€ttefin present eller varför inte fylla 5 luckor i din egen dröm-adventskalender. OBS! Detta set finns just nu att bestĂ€lla pĂ„ Apotea för 175 kr! InnehĂ„ll: Bond Maintenance Shampoo 30 ml Bond Maintenance Conditioner 30 ml Scalp Longivity Treatment 5 ml Bond Smoother Leave-in 30 ml Bonding Oil (hĂ„rolja) 7.5 ml
No.4 Bond Maintenance Shampoo 250 ml
Olaplex
No.4 Bond Maintenance Shampoo 250 ml
No.5 Bond Maintenance Conditioner 250 ml
Olaplex
No.5 Bond Maintenance Conditioner 250 ml
No4 & No5 Bond Maintenance Duo Box 2025 520 ml
Olaplex
No4 & No5 Bond Maintenance Duo Box 2025 520 ml
No.6 Bond Smoother 100 ml
Olaplex
No.6 Bond Smoother 100 ml