/ Första intrycket på min Kérastase testprodukt. 👀 Jag har
Evelina
Beauty Pro
26/10/25-12:02
Första intrycket på min Kérastase testprodukt. 👀 Jag har fått förmånen att testa Genesis Serum som ska motverka håravfall. Då jag är väldigt skeptisk till produkter som lovar att minska håravfall läste jag det finstilta på hemsidan (bra info Kicks👍) och det är för håravfall som beror på att hårstrået går av. Inte hormonellt eller genetiskt håravfall. Så produkten ljuger inte, men vilseleder lite. Då jag har känslig hårbotten har jag spanat in Kérastase olika serum men aldrig testat då jag känner mig för snål, så det här är en perfekt proodukttest för mig. Det som är vetenskapligt bevisat att hjälpa lite, lite mot håravfall är att massera hårbotten. Och minska stress. Detta serum är underbart att massera in i hårbotten, doften är precis en sån citrusdoft som jag föredrar och jag tror jag känner mig mindre stressad också. Möjligen bara placebo, men placebo är bra det med. Jag har torrare hud i mina virvlar och produkten lovar bättre hårbotten efter 3 veckor så jag väntar med min slutgiltiga recension tills dess.
Fortsätt utforska gemenskapen!