/ För att hålla sommarhåret fräscht så använder jag mestadels
Anna
Beauty Pro
26/07/25-18:04(redigerad den 26/07/25-18:06)
För att hålla sommarhåret fräscht så använder jag mestadels Kerastase Gloss Absolu serie med sin otroliga doft som ger endel fukt och ett glansigt och luftigt hår som jag växlar med Loreal Proffesionell Metal DX som tar bort metallbeläggningar på håret som gör det matt och gult och även gör det svårt att ta upp hårvården. Är heller nte hårt som vanligt detox schampo utan mer vårdande och går att använda varje tvätt om man vill. Det är ju en serie som är bra när man reser eller är på landet och vattnet ofta har mycket metaller, det sköna är att inpackningen verkat på 1 minut och inget balsam behövs. Toppen i dessa vattenbrist tider💦👌! Ett annat tips i vattenbrist tider är ju faktiskt K18 masken för övrigt som är en leave-in mask❤️ Leave in produkter är ju otroligt viktigt för att vårda och skydda håret. Lyckades tagga de första på bilden men inte IGK Antisocial som är otrolig, en nattmask som är unik. En torrmask tänkt till natten med utmärkt på dagen om jag vill ha fint, lent och glansigt hår utan minsta risk att det blir tungt! Joico misten är vårdande, skyddar mot UV- strålning ( som gör håret gult även det) fuktgivande, värmeskyddande och utredande 😎 Misten i Gloss Absolu serien är mig så kär att jag alltid vill ha den. Den hjälper mitt hår att klara sig utan lite tyngre vårdande mask och passar riktigt bra ihop med den tunna lätta och glow- givande oljan i samma serie✨💖! Kerastase har fler fina håroljor och den på bilden är otroligt bra både på att vårda, ge glans och inte tynga ned, använder den till natten för att inte kudden ska suga upp all fukt från håret och göra det torrt och skört. Schampot i Absolu Gloss serien är underbart, doften, glansen, löddret och glänser + den fina rosa flaskan med roseguld detaljer är härlig🩷💖! balsamet är är otroligt fint, lätt, fuktgivande och glans och ger garanterat ett lätt oc luftigt hår. Ibland slänger jag in en fuktmask om jag badat håret i saltvatten gärna den från Björk som heter fukt💦 Mitt hår är egentligen längre och lite mer än vad det ser ut på bilden och jag har blekta slingor. Så bra hårvård är ett måste för att det ska må och se ut som jag vill och jag använder inte hårtork nu när det är varmt, toppen för att håret ska må bra att minska med sånt onödigt slitage.
Metal DX Shampoo 300 ml
L Oréal Professionnel
Metal DX Shampoo 300 ml
Metal DX Hair Mask 250 ml
L Oréal Professionnel
Metal DX Hair Mask 250 ml
Gloss Absolu Bain Hydra-Glaze Shampoo 500 ml
Gloss Absolu Bain Hydra-Glaze Shampoo 500 ml
Gloss Absolu Insta Glaze Conditioner 250 ml
Gloss Absolu Insta Glaze Conditioner 250 ml
Gloss Absolu Anti-Frizz Glaze Milk Heat Protection 190 ml
Gloss Absolu Anti-Frizz Glaze Milk Heat Protection 190 ml