/ First Impression - ny GISOU-produkt 🍯 Man testar sĂ„
Nikki
Beauty Pro
24/03/26-11:28(redigerad den 24/03/26-17:34)
First Impression - ny GISOU-produkt 🍯 Man testar sĂ„ mycket, bĂ„de bra, dĂ„liga och ibland fantastiska produkter! TĂ€nkte lyfta ett varumĂ€rke som visserligen inte sĂ€ljs pĂ„ KICKS men som jag valt att testa en del ifrĂ„n den senaste tiden. GISOU Ă€r ett hĂ„rvĂ„rdsmĂ€rke grundat i NederlĂ€nderna av Negin Mirsalehi. Hon Ă€r frisör och familjen sedan generationer biodlare. Resultatet att kombinera modern teknik, expertkunskap och tradition har lett till detta varumĂ€rke och en stĂ€ndigt vĂ€xande samling produkter som de senaste Ă„ren nĂ„tt lĂ„ngt utan NederlĂ€ndernas grĂ€nser ocksĂ„. Jag har testat deras mask, en hĂ„rparfym (originaldoften), hĂ„rserum, hĂ„rolja och nu senast helt nya Honey Milk Active Repair Leave-in Conditioner Mist. Först av allt, mistfunktionen Ă€r helt magisk! Man trycker och hĂ„ller in och drar den lĂ€ngs med hĂ„ret samtidigt som ett moln av produkt fördelas fjĂ€derlĂ€tt och jĂ€mnt över hĂ„ret. Se gĂ€rna klipp pĂ„ deras egen hemsida sĂ„ ser ni vad jag menar! Misten innehĂ„ller bl a mjölkprotein, ceramider och sjĂ€lvklart signaturingrediensen, deras egenodlade honung. Den gör hĂ„ret mjukt och glansigt, reparerar, Ă„terfuktar och reder ut. Den innehĂ„ller vĂ€rmeskydd och den doftar underbart. GISOU's produkter finns att köpa i Sverige men man kan ocksĂ„ bestĂ€lla direkt frĂ„n dem. đŸ’›đŸŻđŸ€đŸŻđŸ§Ą
FortsÀtt utforska gemenskapen!