First Impression - ny GISOU-produkt đŻ
Man testar sÄ mycket, bÄde bra, dÄliga och ibland fantastiska produkter!
TÀnkte lyfta ett varumÀrke som visserligen inte sÀljs pÄ KICKS men som jag valt att testa en del ifrÄn den senaste tiden.
GISOU Àr ett hÄrvÄrdsmÀrke grundat i NederlÀnderna av Negin Mirsalehi. Hon Àr frisör och familjen sedan generationer biodlare. Resultatet att kombinera modern teknik, expertkunskap och tradition har lett till detta varumÀrke och en stÀndigt vÀxande samling produkter som de senaste Ären nÄtt lÄngt utan NederlÀndernas grÀnser ocksÄ.
Jag har testat deras mask, en hÄrparfym (originaldoften), hÄrserum, hÄrolja och nu senast helt nya Honey Milk Active Repair Leave-in Conditioner Mist.
Först av allt, mistfunktionen Àr helt magisk! Man trycker och hÄller in och drar den lÀngs med hÄret samtidigt som ett moln av produkt fördelas fjÀderlÀtt och jÀmnt över hÄret. Se gÀrna klipp pÄ deras egen hemsida sÄ ser ni vad jag menar!
Misten innehÄller bl a mjölkprotein, ceramider och sjÀlvklart signaturingrediensen, deras egenodlade honung.
Den gör hÄret mjukt och glansigt, reparerar, Äterfuktar och reder ut. Den innehÄller vÀrmeskydd och den doftar underbart.
GISOU's produkter finns att köpa i Sverige men man kan ocksĂ„ bestĂ€lla direkt frĂ„n dem. đđŻđ€đŻđ§Ą