/ First impression – Living proof dry shampoo Köpte en
Sofia
Beauty Pro
05/01/26-01:44(redigerad den 05/01/26-01:48)

First impression – Living proof dry shampoo

Köpte en travel size av detta torrschampo (går så klart inte att tagga, jag taggar favorittorrschampot istället!) i en Lyko-butik i mellandagarna för att jag ville ha ett torrschampo i liten flaska att ha med mig när jag reser. Egentligen ville jag ha ett från OUAI men de fanns inte i butik så jag köpte Living proof eftersom alla säger att det är världens bästa torrschampo. Ångrar att jag inte bara beställde det från OUAI, även om jag hade fått vänta på leverans då... 😮‍💨

Själva torrschampot är bra, MEN jag tycker faktiskt att OUAI är bättre och har bättre doft. 💐 Tyckte att det kliade lite i hårbotten av Living proof, vilket det inte alls gör när jag använder det från OUAI. Nä, håret kändes tyvärr inte lika fräscht och doftade inte lika gott som det gör av favorittorrschampot. 🤷🏼‍♀️

Det hade varit helt fine eftersom det ändå funkar bra och doftar gott, men jag lyckades använda torrschampot TVÅ GÅNGER. ‼️ Sen gav flaskan upp och det går inte att spraya! Den började spraya dåligt redan efter en användning. Det verkar typ vara ett känt problem att munstycket sätter igen av att produkt byggs upp där inne, men det är ju helt sinnessjukt om man inte ens kan använda ett så dyrt torrschampo en enda gång utan att det händer. Dessutom hjälper det inte att skölja munstycket i varmt vatten eller så. Är så besviken! 💔

Kommer så klart försöka reklamera när jag är hemma i Stockholm men behövde kräka av mig lite för jag blev så besviken och irriterad idag när det inte gick att spraya alls. 😩 Sen köper jag enbart torrschampot från OUAI i fortsättningen!

Super Dry Shampoo Cape Town 56 g
Ouai
Super Dry Shampoo Cape Town 56 g
Fortsätt utforska gemenskapen!