/ First Impression FENTY HAIR Har som min allra första Fenty
Nikki
Beauty Pro
22/01/26-09:20
First Impression FENTY HAIR Har som min allra första Fenty Hair produkt valt att testa The Comeback Kid Treatment. En superhärlig och dryg produkt från FENTY som framförallt reparerar bindningar i slitet/skadat hår. Beroende på behov kan denna användas som både inpackning och leave-in. Formulan är tjock och doftar underbart, Fenty Hair's signaturdoft med noter av bl a yuzu, bärnsten, blommor, vanilj och sandelträ. 🤗 När denna används som inpackning uppmanas man att inte använda balsam efteråt och lite skeptisk gjorde jag så. Mitt hår fick självtorka och var till min stora förvåning lättare att reda ut än efter de flesta balsam jag testat. På bilden helt utan någon annan produkt efter hårtvätten, ingen balsamspray, leave-in, hårolja eller annan glansgivande produkt. Trodde inte det var möjligt att jag ens skulle kunna borsta igenom det utan trassel och en borste full av avbrutna hårstrån. Tog i fuktgivande produkter efter fotot, vilket är för mitt hår, och särskilt på vintern, nödvändigt. Förutom att reparera bindningar och ge en lyxig och njutningsfull upplevelse ska The Comeback Kid Treatment också återfukta, vårda och mjukgöra håret. Minska frissighet och ge håret lite naturlig glans. Jag är jättenöjd med denna som första intryck och skulle det inte vara för priset skulle jag direkt vilja beställa fler av Fenty's hårprodukter, både shampoo, conditioner och leave-in sprayen The Water Boi Leave In Conditioner Spray (se bild) Kul att nämna: The Comeback Kid Treatment blev prisvinnare i Harper's Bazaar 2024 Beauty Icon i kategorin "Bond Builders". 🏆 Som vanligt problem med att tagga.
The Water Boi Leave In Conditioner Spray 200 ml
Fenty Beauty
The Water Boi Leave In Conditioner Spray 200 ml
The Rich One Conditioner 300 ml
Fenty Beauty
The Rich One Conditioner 300 ml
Fortsätt utforska gemenskapen!