/ First Impression đŸđŸ«§đŸ’Š Detta kan vara mitt allra första
Nikki
Beauty Pro
01/02/26-18:50(redigerad den 03/02/26-12:07)
First Impression đŸđŸ«§đŸ’Š Detta kan vara mitt allra första detoxschampo (bortsett frĂ„n nĂ„gon tester) dĂ„ jag inte riktigt har förstĂ„tt syftet med det tidigare. Om det Ă€r nĂ„gon mer som inte har full koll sĂ„ tror jag man kortfattat kan förklara det sĂ„ hĂ€r: Detoxschampo anvĂ€nds för att djuprengöra hĂ„r och hĂ„rbotten bl a frĂ„n produktrester. TĂ€nkte att det kan vara bra att anvĂ€nda nĂ„gon gĂ„ng emellanĂ„t dĂ„ jag ju ibland anvĂ€nder torrschampo mellan hĂ„rtvĂ€ttarna samt att jag simmar en del och dĂ„ utsĂ€tts hĂ„ret ocksĂ„ regelbundet för klor.  Formulan Ă€r genomskinlig och kĂ€nns vĂ€ldigt fyllig. HĂ€rlig och lĂ€tt att applicera. Drygt!   AnvĂ€nde Ă€ven min scalp massage brush frĂ„n KICKS gamla mĂ€rke Continu för att verkligen djuprengöra och stimulera hĂ„rbotten.  Tyckte inte att hĂ„ret kĂ€ndes det minsta strĂ€vt, torrt eller frissigt efter att jag sköljt ur det men anvĂ€nde för sĂ€kerhets skull Ă€ven en inpackning innan balsamet dĂ„ jag hört att detoxschampo kan vara uttorkande för hĂ„ret.  Doften Ă€r jĂ€ttefrĂ€sch och fruktig (Ă€pple?). Schampot Ă€r fritt frĂ„n sulfater och silikoner och berikat med Ă€ppelcidervinĂ€ger för extra glans. ✚  Är nöjd över förvĂ€ntan efter detta första intryck och priset bidrar ocksĂ„ till min positiva upplevelse. Jag köpte det pĂ„ erbjudande under 100 kr men skulle lĂ€tt köpa om det till ordinarie pris som Ă€r 129 kr för 250 ml.
Ett val
Avslutad
AnvÀnder du detoxschampo?
8Bidrag
JA75%
NEJ 13%
Inte tÀnkt pÄ det men borde kanske testa?13%
FortsÀtt utforska gemenskapen!