First Impression đđ«§đŠ
Detta kan vara mitt allra första detoxschampo (bortsett frÄn nÄgon tester) dÄ jag inte riktigt har förstÄtt syftet med det tidigare.
Om det Àr nÄgon mer som inte har full koll sÄ tror jag man kortfattat kan förklara det sÄ hÀr:
Detoxschampo anvÀnds för att djuprengöra hÄr och hÄrbotten bl a frÄn produktrester.
TÀnkte att det kan vara bra att anvÀnda nÄgon gÄng emellanÄt dÄ jag ju ibland anvÀnder torrschampo mellan hÄrtvÀttarna samt att jag simmar en del och dÄ utsÀtts hÄret ocksÄ regelbundet för klor.
Formulan Àr genomskinlig och kÀnns vÀldigt fyllig. HÀrlig och lÀtt att applicera. Drygt!
AnvÀnde Àven min scalp massage brush frÄn KICKS gamla mÀrke Continu för att verkligen djuprengöra och stimulera hÄrbotten.
Tyckte inte att hÄret kÀndes det minsta strÀvt, torrt eller frissigt efter att jag sköljt ur det men anvÀnde för sÀkerhets skull Àven en inpackning innan balsamet dÄ jag hört att detoxschampo kan vara uttorkande för hÄret.
Doften Àr jÀttefrÀsch och fruktig (Àpple?).
Schampot Ă€r fritt frĂ„n sulfater och silikoner och berikat med Ă€ppelcidervinĂ€ger för extra glans. âšïž
Ăr nöjd över förvĂ€ntan efter detta första intryck och priset bidrar ocksĂ„ till min positiva upplevelse. Jag köpte det pĂ„ erbjudande under 100 kr men skulle lĂ€tt köpa om det till ordinarie pris som Ă€r 129 kr för 250 ml.
AnvÀnder du detoxschampo?
8Bidrag
JA75%
NEJ 13%
Inte tÀnkt pÄ det men borde kanske testa?13%