/ En lite sen first impression av min nya hårfön Remington
Nathalie
Beauty Pro
25/03/26-20:40
En lite sen first impression av min nya hårfön Remington AIRvive Digital Hair Dryer Det här blir en lite blandad recension av vad jag och de inom hemtjänsten tycker om den, eftersom att det är de som använder den mest. När min hårfön plötsligt bara dog blev det lite bråttom att hitta en ny med tanke på hur ofta den används då mitt tjocka hår typ tar mer än 12 timmar att självtorka. Min förra var en Remington och jag har varit så nöjd med den så jag tänkte att jag skulle se om jag kunde hitta en ny bra från samma tillverkare. Valet föll tillslut på AIRvive och jag var väldigt tacksam att jag hade en 20% på valfri vara på Kicks. Älskar färgen! Älskar att munstyckena fästs med magnet för det är så smidigt. Älskar att den kommer ihåg vilka inställningar man hade när man stängde av den (man kan justera värme, hur hårt den blåser och även att den växlar mellan varmt och kallt). Precis som många andra, liknande produkter, har den någon antistatisk jonteknik som jag inte förstår mig på 😂 Den torkar håret väldigt snabbt faktiskt. Skulle säga att den också låter mindre än andra hårfönar jag testat men den har ett lite annorlunda ljud som jag inte kan beskriva. Det absolut enda negativa jag har att säga är att trots flitigt googlande så står det ingenstans hur varma de olika temperaturerna är, men överallt står det att den minsann blåser i upp till 240 km/timmen. Hur ofta har du undrat det om din hårfön? 😉 Är trots det otroligt nöjd med min nya fön och hemtjänstpersonalen tycker också att den är väldigt bra. Rekommenderar!
AIRvive™ Digital Hair Dryer
Remington
AIRvive™ Digital Hair Dryer
Fortsätt utforska gemenskapen!