/ En frisörsalong i min stad sålde adventskalender om 4 luckor
Cassandra
Beauty Pro
05/11/25-07:24
En frisörsalong i min stad sålde adventskalender om 4 luckor som de satt ihop. Då jag redan har SpaceNK adventskalender så kände jag att det inte var hela världen om jag öppnade denna direkt 😅 Vilket jag även gjorde med Apohems kalender. MEN det är inte för att jag inte kan hålla mig utan av ekonomiska anledningar då jag behövde nya hårprodukter samt var i behov av produkter som fanns i Apohems kalender. Blev väldigt glad över innehållet av hårprodukter. Flera som jag har velat testa! Fanns även ytterligare testprov av schampoo, balsam och kroppstvål som användes innan fotot togs 😉🫧 Min första upplevelse av Waterfall från R+Co är positiv! Bidrog till mjukhet och minskat friss! Har tidigare testat deras High Dive som troligen varit för tung för mitt hår. Har länge velat testa Waterfall men aldrig riktigt kommit till att beställa den. Vilket jag nu ångrar 😂 Tuben kommer nog hålla extremt länge dessutom då jag enbart använde typ en ärt storlek. Jag är även väldigt nyfiken på produkterna från Four Reasons. ”Bio-Molecule Repair Shampoo är ett schampo med Bio-Molecule Repair®-teknologi som reparerar håret från insidan och skyddar det från utsidan, vilket gör det idealiskt för daglig användning. Bio-Molecule Repair®-teknologi skyddar hårbindningar från skador, upprätthåller dess fuktbalans och stärker håret inifrån och ut. Bio-Molecule Repair Treatment är en intensiv inpackning, lämplig för skadat hår. Inpackningen innehåller Bio-Molecule Repair®-teknologi, som skyddar håret från skador, upprätthåller dess fuktbalans och reparerar samt stärker håret inifrån och ut.” Något på bilden ni har testat som ni varit nöjda med? Jag har ganska torrt och frissigt hår så behöver fukt och frisstämjande produkter 🦁
Amika Signature Wash + Care Routine Set Gift Box
amika:
Amika Signature Wash + Care Routine Set Gift Box
Perk Up Dry Shampoo 64 ml
amika:
Perk Up Dry Shampoo 64 ml
OI Oil 135 ml
Davines
OI Oil 135 ml
No.3 Hair Perfector 100 ml
Olaplex
No.3 Hair Perfector 100 ml