/ Björn Axén Repair Bonding Serum - First Impression 💧 Fick
Nikki
Beauty Pro
16/09/26-06:47
Björn Axén Repair Bonding Serum - First Impression 💧 Fick med detta serum vid något tidigare köp och nu har jag testat det vid några tillfällen så här kommer mina intryck hitintills. Om produkten: "Detta intensivt reparerande bonding serum är berikat med innovativ Bonding Molecule, som omedelbart reparerar skadade bindningar och återuppbygger keratinkedjorna så att håret stärks, elasticiteten förbättras och framtida skador motverkas. Den innehåller också Vitamin E som har antioxidativa egenskaper och gör håret mjukare, glansigare och lättare att reda ut. Provitamin B5 tillför fukt till både hår och hårbotten. Repair Bonding Serum reparerar skadat hår intensivt och gör att håret känns och upplevs mjukare, friskare och starkare." Passar alla hårtyper men speciellt framtaget för skadat hår. Användning: Appliceras från mitten av längderna och ut i topparna i handdukstorkat hår efter tvätt. Skölj inte ur. För maximalt reparerande effekt kan man även applicera serumet i vått hår före schamponering, låta verka i 10-20 minuter och sedan tvätta. Repair Bonding Serum kan också appliceras i torrt hår. Jag har testat alla 3 alternativen och upplever nog resultatet ganska likvärdigt. Dock så skulle jag inte säga att mitt obehandlade hår är så slitet eller skadat. Bara lite naturligt torrt efter sommaren med mycket sol och bad. + Tycker om både formula och doft (fräsch och lätt blommig med doftnoter som persika, jasmin och cederträ) och mitt hår blir både mjukt och känns mer följsamt. - Minuset skulle väl vara att till mitt ganska långa och tjocka hår går det åt några pump så förpackningen känns ganska odryg. Sedan har produkten inget överpris så det kompenserar ju en del. ? Frågetecknet som kvarstår - vilket resultat skulle serumet ge på ett mer behövande skadat hår?
Repair Bonding Serum 50 ml
Björn Axén
Repair Bonding Serum 50 ml
Fortsätt utforska gemenskapen!