/ Beauty First Impressions 💖 Hade turen att fĂ„ prova hela
Sotnosen
Beauty Pro
13/04/26-19:44
Beauty First Impressions 💖 Hade turen att fĂ„ prova hela denna serien via Smartson 💖 SĂ„nt underbart schampo detta Ă€r och det rengör verkligen pĂ„ djupet! đŸ«§ hĂ„ret kĂ€nns otroligt friskt och frĂ€scht, mycket mer livfullt Ă€n vad det gjort innan. Doften Ă€r svag och jag kan inte riktigt lokalisera vad det Ă€r men det drar Ă„t citrus🍊 schampot Ă€r mer trögflytande Ă€n vad andra schampon brukar vara och jag tycker att det ger ett vĂ€ldigt bra intryck, det andas kvalite. đŸ«¶đŸ» man kommer lĂ„ngt med en liten klick schampo vilket gör det oerhört drygt! đŸ«¶đŸ» UtgĂ„ngslĂ€get för mitt hĂ„r Ă€r att det Ă€r frissigt, trött och i starkt behov av massa kĂ€rlek đŸ«¶đŸ» Det utlovas fĂ€rre brustna hĂ„rstrĂ„n och ett mycket mjukare hĂ„r, upp till 11 gĂ„nger mjukare! Enda nackdelen med detta schampot Ă€r att det innehĂ„ller AHA vilket gör att kĂ€nsligheten för solbrĂ€nna ökar. DĂ€rför kommer jag nog inte att anvĂ€nda denna under sommaren đŸ€—hĂ„ret blir verkligen rengjort pĂ„ djupet och man mĂ€rker skillnad direkt 💕 jag upplever att doften sitter kvar i hĂ„ret Ă€ven dagen efter. SjĂ€lva flaskan har en korkskruv och pĂ„ denna sitter ett snĂ€pplock. Flaskan Ă€r konstruerad pĂ„ sĂ„ sĂ€tt att det inte riktigt gĂ„r att dra Ă„t korken pĂ„ flaskan ~ vrids den lite Ă„t ena hĂ„llet sĂ„ öppnas den. Tycker det Ă€r ett minus, man hade inte kĂ€nt sig trygg med att ha den i vĂ€skan utan att paketera den i en pĂ„se eller försluta med tejp och det ska man inte behöva göra, tycker jag. Förebild till vĂ€nster och efterbild till höger đŸ€— förebilden Ă€r tagen en molnig dag och efterbilden Ă€r tagen i solen det Ă€r dĂ€rför hĂ„rfĂ€rgen ser annorlunda ut! đŸ€­
Acidic Bonding Concentrate Gift Box
Redken
Acidic Bonding Concentrate Gift Box
FortsÀtt utforska gemenskapen!