Beauty First Impressions đ Hade turen att fĂ„ prova hela denna serien via Smartson đ SĂ„nt underbart schampo detta Ă€r och det rengör verkligen pĂ„ djupet! đ«§ hĂ„ret kĂ€nns otroligt friskt och frĂ€scht, mycket mer livfullt Ă€n vad det gjort innan. Doften Ă€r svag och jag kan inte riktigt lokalisera vad det Ă€r men det drar Ă„t citrusđ schampot Ă€r mer trögflytande Ă€n vad andra schampon brukar vara och jag tycker att det ger ett vĂ€ldigt bra intryck, det andas kvalite. đ«¶đ» man kommer lĂ„ngt med en liten klick schampo vilket gör det oerhört drygt! đ«¶đ»
UtgĂ„ngslĂ€get för mitt hĂ„r Ă€r att det Ă€r frissigt, trött och i starkt behov av massa kĂ€rlek đ«¶đ»
Det utlovas fÀrre brustna hÄrstrÄn och ett mycket mjukare hÄr, upp till 11 gÄnger mjukare!
Enda nackdelen med detta schampot Ă€r att det innehĂ„ller AHA vilket gör att kĂ€nsligheten för solbrĂ€nna ökar. DĂ€rför kommer jag nog inte att anvĂ€nda denna under sommaren đ€hĂ„ret blir verkligen rengjort pĂ„ djupet och man mĂ€rker skillnad direkt đ jag upplever att doften sitter kvar i hĂ„ret Ă€ven dagen efter.
SjÀlva flaskan har en korkskruv och pÄ denna sitter ett snÀpplock. Flaskan Àr konstruerad pÄ sÄ sÀtt att det inte riktigt gÄr att dra Ät korken pÄ flaskan ~ vrids den lite Ät ena hÄllet sÄ öppnas den. Tycker det Àr ett minus, man hade inte kÀnt sig trygg med att ha den i vÀskan utan att paketera den i en pÄse eller försluta med tejp och det ska man inte behöva göra, tycker jag.
Förebild till vĂ€nster och efterbild till höger đ€ förebilden Ă€r tagen en molnig dag och efterbilden Ă€r tagen i solen det Ă€r dĂ€rför hĂ„rfĂ€rgen ser annorlunda ut! đ€
Redken
Acidic Bonding Concentrate Gift Box