Beauty First Impressions đ Hade turen att fĂ„ prova hela denna serien via Smartson đ StĂ€rkande reparation och intensiv vĂ„rd ~ det Ă€r vad detta balsamet lovar och det Ă€r precis vad mitt hĂ„r behöver đ«¶đ» Precis som schampot i samma serie sĂ„ har det en svag doft av citrus, vilket Ă€r samma för alla produkterna i serien. đ Jag har anvĂ€nt hela serien med schampo, balsam och leave in och jag upplever att doften sitter kvar i hĂ„ret Ă€ven dagen efter.
Enda nackdelen med detta balsam Ă€r att det precis som schampot i samma serie innehĂ„ller AHA vilket gör att kĂ€nsligheten för solbrĂ€nna ökar. Jag kommer nog att ha ett uppehĂ„ll med balsamet under sommaren eftersom jag redan har vĂ€ldigt lĂ€tt för att brĂ€nna migâŠ.
Balsamet Àr bra ~ som det ofta Àr med lite dyrare produkter sÄ Àr det inte rinnigt utan mer Ät det trögflytande hÄllet. Balsamet gör att hÄret blir lÀtt att reda ut men det utmÀrker sig inte pÄ nÄgot sÀtt frÄn andra balsam.
Precis som schampot sÄ har det tyvÀrr en kork som Àr lÀtt att rÄka öppna av misstag
Redken
Acidic Bonding Concentrate Gift Box