/ Beauty First Impressions 💖 Hade turen att fĂ„ prova hela
Sotnosen
Beauty Pro
13/04/26-19:41
Beauty First Impressions 💖 Hade turen att fĂ„ prova hela denna serien via Smartson 💖 StĂ€rkande reparation och intensiv vĂ„rd ~ det Ă€r vad detta balsamet lovar och det Ă€r precis vad mitt hĂ„r behöver đŸ«¶đŸ» Precis som schampot i samma serie sĂ„ har det en svag doft av citrus, vilket Ă€r samma för alla produkterna i serien. 🍊 Jag har anvĂ€nt hela serien med schampo, balsam och leave in och jag upplever att doften sitter kvar i hĂ„ret Ă€ven dagen efter. Enda nackdelen med detta balsam Ă€r att det precis som schampot i samma serie innehĂ„ller AHA vilket gör att kĂ€nsligheten för solbrĂ€nna ökar. Jag kommer nog att ha ett uppehĂ„ll med balsamet under sommaren eftersom jag redan har vĂ€ldigt lĂ€tt för att brĂ€nna mig
. Balsamet Ă€r bra ~ som det ofta Ă€r med lite dyrare produkter sĂ„ Ă€r det inte rinnigt utan mer Ă„t det trögflytande hĂ„llet. Balsamet gör att hĂ„ret blir lĂ€tt att reda ut men det utmĂ€rker sig inte pĂ„ nĂ„got sĂ€tt frĂ„n andra balsam. Precis som schampot sĂ„ har det tyvĂ€rr en kork som Ă€r lĂ€tt att rĂ„ka öppna av misstag
Acidic Bonding Concentrate Gift Box
Redken
Acidic Bonding Concentrate Gift Box
FortsÀtt utforska gemenskapen!