/ Beauty First Impression đŸ’šđŸ«§ Första hĂ„rtvĂ€tten med Clarins
Nikki
Beauty Pro
27/08/25-22:18
Beauty First Impression đŸ’šđŸ«§ Första hĂ„rtvĂ€tten med Clarins Nourishing Solid Shampoo Bar (berikad med argan-& ekologisk kameliaolja) Lite svĂ„rt och ovant att veta exakt hur man ska anvĂ€nda baren. Efter att ha blött hĂ„ret noga drar man baren över hĂ„ret upprepade gĂ„nger för att dĂ€refter jobba upp ett skum. Skummet kĂ€nns nĂ€stan som shower mousse eller raklödder. Det Ă€r slĂ€tt, fylligt och doftar svagt men gott. Sköljde ur det noggrant men troligen hade jag tagit i för mycket för hĂ„ret kĂ€ndes nĂ€stan gnisslande rent. TĂ€nkte att det skulle bli ett rent trassel men sköljde Ă€nnu mer och dĂ„ blev hĂ„ret mjukare. Ville inte ta i för mycket balsam för att kunna bedöma resultatet sĂ„ applicerade bara i topparna. Lite ovĂ€ntat kunde jag borsta igenom mitt blöta hĂ„r utan problem utan nĂ„gon utredande produkt i och nu nĂ€r hĂ„ret torkat kĂ€nns det fortfarande vĂ€ldigt lent och mjukt. Hur lĂ€nge hĂ„ret kommer att hĂ„lla sig frĂ€scht Ă„terstĂ„r att se. Slutsats: Nog lite smidigare att anvĂ€nda en shampoo bar och lĂ€ttare att applicera om man har kortare hĂ„r Ă€n mig (halvvĂ€gs ner pĂ„ ryggen) men med lite trĂ€ning lĂ€r man sig nog veta hur mycket som behövs och dĂ„ kommer ocksĂ„ schamponeringen gĂ„ snabbare. + dryg produkt som gör den prisvĂ€rd + miljövĂ€nlig + formulan (moussekĂ€nsla) + mjukt hĂ„r - lite svĂ„r och tidskrĂ€vande applicering - baren blir ganska hal att hĂ„lla
FortsÀtt utforska gemenskapen!