/ Bästa duon till håret✨💖🩷 Underbar duo som jag använder på
Anna
Beauty Pro
30/07/25-12:43(redigerad den 30/07/25-12:44)
Bästa duon till håret✨💖🩷 Underbar duo som jag använder på långt hår med blekta slingor och får frisfritt, mjukt, lent, återfuktar, glansigt, spänstigt och glansigt hår! Att spraya håret med misten i den här nya otroligt god doftande serien är dunderbra! Fungerar även som stor hjälp/ räddare av håret om jag inte använt inpackning och behöver extra fukt och vård av håret, det är inte vanligt 🌸! Misten är mjölkig och lite tyngre och som sagt den är bäst i blött hår. Att kombinera den med oljan som jag också ibland kallar för serum för att indirekt säga att den är lättare än en en klassisk hårolja i konsistensen är verkligen ett riktigt bra beauty hack! Oljanger en effekt av glansigt hår och ger samtidigt en lättare återfuktning och skydd till håret som behövs dagligen. Så först tar alltså misten för att ge en direkt fuktgivande och vårdande boost efter tvätt och sen daglig vård av håret med den härliga lättare oljan💕😻💖✨ Jag är absolut beroende av den här duon som doftar ros, blommor och grapefrukt 🩷
Gloss Absolu Anti-Frizz Glaze Milk Heat Protection 190 ml
Gloss Absolu Anti-Frizz Glaze Milk Heat Protection 190 ml
Gloss Absolu Glaze Drops Hair Oil 45 ml
Gloss Absolu Glaze Drops Hair Oil 45 ml
Fortsätt utforska gemenskapen!