/ Amika: đŸ§Ąâ€ïžđŸ©”đŸ’™ Efter att ha lĂ€st mycket bra om Amika:
Hogge
Beauty Pro
19/04/26-07:26(redigerad den 19/04/26-07:28)
Amika: đŸ§Ąâ€ïžđŸ©”đŸ’™ Efter att ha lĂ€st mycket bra om Amika: (frĂ€mst doften 👀) sĂ„ kan Ă€ven jag sĂ€ga att I approve! ❀ Superfruit Star Lightweight Hair Styling Oil 🧡 Normcore Signature Conditioner đŸ©” Hydro Rush Intense Moisture Leave-In Conditioner đŸ©· Perk Up Dry Shampoo Mitt hĂ„r Ă€r lĂ„ngt, obehandlat men ganska strĂ€vt/tungt. KĂ€ndes som om jag tappade ⅕ av mitt hĂ„r efter min graviditet + stress sĂ„ schampoo kör jag vĂ€ldigt skalp-fokuserat + KĂ©rastase Genesis Serum. För lĂ€ngderna vill jag ha mkt fukt och nĂ€ring. NĂ€r jag sist tvĂ€ttade hĂ„ret (i tisdags, söndag idag) sĂ„ detoxade jag botten med en scrub för att det skulle bli riktigt rent. AnvĂ€nde sedan balmsamet och efter tvĂ€tt applicerade jag pĂ„ leave in-spray och hĂ„rolja. Mitt hĂ„r blev sÄÄÄ mjukt, glansigt och luktar sĂ„ gott. Ingen av produkterna tynger ner hĂ„ret (har anvĂ€nt leave in sprayen och hĂ„roljan varje dag) utan it stays light and fresh. Först idag kĂ€nns det lite fett men tog lite torrschampoo och Ă€ven det luktar gott och kĂ€nns lovande. Inga vita flĂ€ckar i mitt mörkbruna hĂ„r. Jag tror dock att endast balsam utan de andra produkterna efter tvĂ€tt hade blivit för lĂ€tt för mitt hĂ„r. PluspoĂ€ng att det Ă€r vĂ€rmeskydd i den vĂ€ldigt lĂ€tta oljan. Det stĂ„r 1-2 pumpar men jag tog nog mellan 2-4 i blött och sen 1-2 i torrt. Rekommenderar produkterna men man bör dofta pĂ„ den först för de luktar ganska starkt och doften Ă€r kanske inte för alla.
Hydro Rush Intense Moisture Leave-In Conditioner 200 ml
amika:
Hydro Rush Intense Moisture Leave-In Conditioner 200 ml
Superfruit Star Lightweight Hair Styling Oil 50 ml
amika:
Superfruit Star Lightweight Hair Styling Oil 50 ml
Perk Up Dry Shampoo 64 ml
amika:
Perk Up Dry Shampoo 64 ml
Normcore Signature Conditioner 275 ml
Normcore Signature Conditioner 275 ml
FortsÀtt utforska gemenskapen!