Alltid i otakt đ đč
Köper ibland hÄrvÄrdsserier (eller Ätminstone mer Àn en produkt) nÀr jag vill testa nytt. BÄde för att fÄ en bÀttre helhetsbild/intryck men ocksÄ för att produkterna förhoppningsvis kompletterar varandra och ger ett bÀttre resultat nÀr de anvÀnds ihop.
SĂ„ Ă€r det sĂ€kert ocksĂ„. đ
Nu till mitt "problem" om jag ens kan med att kalla det sÄ. Ingenting tar nÄgonsin slut samtidigt eller nÀstan samtidigt sÄ produkter och varumÀrken Àr nÀstan alltid i otakt!
PÄ bilden min senaste hÄrtvÀtt.
Mina intryck lite kort:
Kérastase: Gloss Absolu - kommer troligen inte köpa om schampo och balsam (inte vÀrda priset) i denna serie men hÄroljan och leave-in sprayen har blivit favoriter jag redan köpt om/kommer köpa om.
Maria Nila: True Soft - helt ok schampo och balsam men kommer troligen inte köpa om (inte till ordinarie pris i alla fall). HÄroljan dock vÀldigt bra och prisvÀrd.
Amika: Hydro Rush - gillade inte alls schampo och balsam dĂ„ de t o m gjorde mitt hĂ„r trassligt. Leave-in spray ok men har nĂ„gra jag gillar bĂ€ttre. Har precis testat masken samt en annan Leave-in mask (Dream Routine) sĂ„ de fĂ„r jag Ă„terkomma till. đŠ
Problemet med otakt uppstÄr ju förstÄs inte om man hÄller sig till sina favoritprodukter och inte hela tiden vill testa nytt. Eller har ni kanske alltid olika av en anledning?
NĂ„gon som kĂ€nner igen sig? Kommentera gĂ€rna! đ
KĂRASTASE
Gloss Absolu Glaze Drops Hair Oil 45 ml
KĂRASTASE
Gloss Absolu Anti-Frizz Glaze Milk Heat Protection 190 ml
Maria Nila
True Soft Argan Oil 100 ml
Amika:
Hydro Rush Intense Moisture Leave-In Conditioner Hair Treatment 60 ml
Amika:
Dream Routine Overnight Hydration Mask 100 ml
amika: