/ Alltid i otakt 😂 đŸŽč Köper ibland hĂ„rvĂ„rdsserier (eller
Nikki
Beauty Pro
27/09/26-11:41
Alltid i otakt 😂 đŸŽč Köper ibland hĂ„rvĂ„rdsserier (eller Ă„tminstone mer Ă€n en produkt) nĂ€r jag vill testa nytt. BĂ„de för att fĂ„ en bĂ€ttre helhetsbild/intryck men ocksĂ„ för att produkterna förhoppningsvis kompletterar varandra och ger ett bĂ€ttre resultat nĂ€r de anvĂ€nds ihop. SĂ„ Ă€r det sĂ€kert ocksĂ„. 😃 Nu till mitt "problem" om jag ens kan med att kalla det sĂ„. Ingenting tar nĂ„gonsin slut samtidigt eller nĂ€stan samtidigt sĂ„ produkter och varumĂ€rken Ă€r nĂ€stan alltid i otakt! PĂ„ bilden min senaste hĂ„rtvĂ€tt. Mina intryck lite kort: KĂ©rastase: Gloss Absolu - kommer troligen inte köpa om schampo och balsam (inte vĂ€rda priset) i denna serie men hĂ„roljan och leave-in sprayen har blivit favoriter jag redan köpt om/kommer köpa om. Maria Nila: True Soft - helt ok schampo och balsam men kommer troligen inte köpa om (inte till ordinarie pris i alla fall). HĂ„roljan dock vĂ€ldigt bra och prisvĂ€rd. Amika: Hydro Rush - gillade inte alls schampo och balsam dĂ„ de t o m gjorde mitt hĂ„r trassligt. Leave-in spray ok men har nĂ„gra jag gillar bĂ€ttre. Har precis testat masken samt en annan Leave-in mask (Dream Routine) sĂ„ de fĂ„r jag Ă„terkomma till. 💩 Problemet med otakt uppstĂ„r ju förstĂ„s inte om man hĂ„ller sig till sina favoritprodukter och inte hela tiden vill testa nytt. Eller har ni kanske alltid olika av en anledning? NĂ„gon som kĂ€nner igen sig? Kommentera gĂ€rna! 😃
Gloss Absolu Glaze Drops Hair Oil 45 ml
KÉRASTASE
Gloss Absolu Glaze Drops Hair Oil 45 ml
Gloss Absolu Anti-Frizz Glaze Milk Heat Protection 190 ml
KÉRASTASE
Gloss Absolu Anti-Frizz Glaze Milk Heat Protection 190 ml
True Soft Argan Oil 100 ml
Maria Nila
True Soft Argan Oil 100 ml
Hydro Rush Intense Moisture Leave-In Conditioner Hair Treatment 60 ml
Amika:
Hydro Rush Intense Moisture Leave-In Conditioner Hair Treatment 60 ml