/ Varning för gamla bilder av tveksam kvalitet! đ Men jag
Sofia
Beauty Pro
07/07/26-19:05
Varning för gamla bilder av tveksam kvalitet! đ Men jag orkar verkligen inte fixa hĂ„ret bara för att ta en bild. Anyway â beach waves! đ
Jag Ă€lskar looken man fĂ„r av att vĂ„ga hĂ„ret med en trippeltĂ„ng, och det Ă€r en look jag inte har tröttnat pĂ„. Min gamla trippeltĂ„ng Ă€r nĂ€mligen cirka 20 Ă„r gammal! đ± Den har varit med mig genom olika hĂ„rfĂ€rger, fester, till och med studentbalen.
Mitt bĂ€sta knep Ă€r att vĂ„ga ganska tjocka slingor (mest för att det tar 300 Ă„r annars) och att tvinna varje slinga lite lĂ€tt och anvĂ€nda tĂ„ngen pĂ„ hĂ„ret nĂ€r det alltsĂ„ Ă€r lĂ€tt tvinnat. DĂ„ blir vĂ„gorna ojĂ€mna, busiga och gĂ„r liksom Ă„t olika hĂ„ll. Det ser mer naturligt och strandrufsigt ut Ă€n om hela hĂ„ret blir en enda vĂ„g. SĂ„ gör jag alltid för jag Ă€r lite allergisk mot nĂ€r det blir för jĂ€mnt och tillrĂ€ttalagt. đ
Vill man sen ha mer festliga vĂ„gor kan man anvĂ€nda exempelvis hĂ„rolja för att ge hĂ„ret glans och dĂ€mpa busigheten. âšïž Vill man se riktigt beachy ut kan man spraya med saltvattenspray och tupera lite! đâïž