/ Varning för gamla bilder av tveksam kvalitet! 😅 Men jag
Sofia
Beauty Pro
07/07/26-19:05
Varning för gamla bilder av tveksam kvalitet! 😅 Men jag
Varning för gamla bilder av tveksam kvalitet! 😅 Men jag orkar verkligen inte fixa hĂ„ret bara för att ta en bild. Anyway – beach waves! 🌊 Jag Ă€lskar looken man fĂ„r av att vĂ„ga hĂ„ret med en trippeltĂ„ng, och det Ă€r en look jag inte har tröttnat pĂ„. Min gamla trippeltĂ„ng Ă€r nĂ€mligen cirka 20 Ă„r gammal! đŸ˜± Den har varit med mig genom olika hĂ„rfĂ€rger, fester, till och med studentbalen. Mitt bĂ€sta knep Ă€r att vĂ„ga ganska tjocka slingor (mest för att det tar 300 Ă„r annars) och att tvinna varje slinga lite lĂ€tt och anvĂ€nda tĂ„ngen pĂ„ hĂ„ret nĂ€r det alltsĂ„ Ă€r lĂ€tt tvinnat. DĂ„ blir vĂ„gorna ojĂ€mna, busiga och gĂ„r liksom Ă„t olika hĂ„ll. Det ser mer naturligt och strandrufsigt ut Ă€n om hela hĂ„ret blir en enda vĂ„g. SĂ„ gör jag alltid för jag Ă€r lite allergisk mot nĂ€r det blir för jĂ€mnt och tillrĂ€ttalagt. 😊 Vill man sen ha mer festliga vĂ„gor kan man anvĂ€nda exempelvis hĂ„rolja för att ge hĂ„ret glans och dĂ€mpa busigheten. ✚ Vill man se riktigt beachy ut kan man spraya med saltvattenspray och tupera lite! đŸ–â˜€ïž
Salt Water Spray 150 ml
Matas Striber
Salt Water Spray 150 ml
Texturizing Salt Water Spray 150 ml
Ida Warg
Texturizing Salt Water Spray 150 ml
Texturizing Salt Spray 200 ml
BALMAIN PARIS Hair Couture
Texturizing Salt Spray 200 ml
Repair & Shine Hair Oil 50 ml
Ida Warg
Repair & Shine Hair Oil 50 ml