Resultatet av mitt senaste frisörbesök! Klippningen är som alltid, varför ändra ett vinnande koncept? Färgen, ja, vi hade massa att välja bland...
Jag brukade ha balayage vilket passade mig väldigt bra utifrån underhåll osv (med min sjukdom orkar jag inte med att underhålla för ofta). Men när maken började på polisutbildningen så ville jag spara på den kostnaden men samtidigt ha något lite roligare än min egen hårfärg och då började vi färga håret i en nyans nära min egen. Både jag och frisören har varit väldigt nöjda med den färgen men jag har ju behövt färga utväxten mycket oftare än jag gjorde om min balayage. Och jag hade utväxt nu när jag kom dit.
Så, nu när maken är färdig polis sen ett tag tillbaka så hittade vi på något mellanting, där målet är balayage igen, där utväxten försvann utan att behöva färgas om hela tiden, och där målet aldrig var blont.
Färgen är svår att fånga helt rättvist på bild, den är någonstans mellan de här två bilderna och kommer ju förändras lite när jag tvättat det några ggr.
Jag är väldigt, väldigt nöjd!
Fortsätt utforska gemenskapen!