Till KICKS.se
Logga in/Registrera
Hem
đ
Ăr du ny pĂ„ Communityt?
Â
SÄhÀr kommer du igÄng!
Beauty Talks
Alla inlÀgg
Beauty Chatroom
Beauty Kits
Beauty Routines
Help a shopper!
Aktiviteter
Beauty Tester reviews
Competition Time!
PÄgÄende
Testprodukter
Join the event!
Makeup
Makeup-inlÀgg
Makeup Looks
HudvÄrd
HudvÄrdsinlÀgg
FrÄga vÄra hudterapeuter
Följ vÄr hudterapeut
Följ vÄr farmaceut!
HÄrvÄrd
HÄrvÄrdsinlÀgg
Hair Looks
Doft
DoftinlÀgg
MÄnadens Doft!
KICKS
KICKS Official
KICKS Beauty Experts
Brand Ambassadors
Hantera kanaler
SÄhÀr kommer du igÄng!
InstÀllningar för cookies
Webbplatskarta
Cookie policy
Integritetspolicy
AnvÀndarvillkor
Hem
/
Hair Looks
/
Ny sommarfrisyr đž Första bilden tog jag i lördags, precis
Julia
Beauty Pro
21/07/25-13:23
Ny sommarfrisyr đž Första bilden tog jag i lördags, precis efter ett besök hos min underbara frisör đ Jag fick för mig att det vore kul att testa gardinlugg och det tyckte hon lĂ€t som en bra idĂ©. KĂ€nns faktiskt riktigt bra, men jag önskar bara att jag sjĂ€lv kunde fĂ„ till hĂ„ret lika snyggt som frisörer kan! Och kanske att jag vĂ„gar mig pĂ„ liiite kortare lugg nĂ€sta gĂ„ng, efter att jag vant mig? Andra bilden Ă€r tagen idag och visar mitt egna försök till frisyr efter att jag tvĂ€ttade hĂ„ret igĂ„r. Blev en lite slarvig uppsĂ€ttning och jag ska nog införskaffa en vĂ€rmeborste nu för att fĂ„ till luggen pĂ„ ett bra sĂ€tt. Tar gĂ€rna emot tips pĂ„ bra vĂ€rmeborstar! Mina favoritprodukter att anvĂ€nda nu i sommar Ă€r iaf ett vĂ€rmeskydd frĂ„n Ida Warg som Ă€ven skyddar mot UV-strĂ„lar (och doftar jĂ€ttegott!), hĂ„rolja till topparna (i vĂ€ntan pĂ„ att börja anvĂ€nda oljan frĂ„n Kerastases Gloss-serie som jag vann, sĂ„ anvĂ€nder jag just nu en underbar olja frĂ„n Maria Nila som jag vill ta slut pĂ„ först). AnvĂ€nder Ă€ven en mousse och en hĂ„rspray för att försöka fĂ„ till luggen bra. De jag anvĂ€nder just nu Ă€r frĂ„n mĂ€rken som inte sĂ€ljs pĂ„ KICKS. GĂ„r för övrigt inte nĂ„gonstans utan min hĂ„rklĂ€mma (eller Ă„tminstone en hĂ„rsnodd)! SĂ„ skönt att kunna sĂ€tta upp hĂ„ret nu nĂ€r det Ă€r sĂ„ varmt ute! âïž
IDA WARG
UV & Heat Protection Spray 150 ml
Maria Nila
True Soft Argan Oil 100 ml
KICKS Beauty
Large Hair Clip Black
HÄr
FortsÀtt utforska gemenskapen!
Uppdrag
TĂ€vlingar
HĂ€ndelser
Produkttestning