/ # Veckans peeling - Comfort Zone Tranquillity Body Scrub
Linda
Beauty Star
25/09/24-06:00(redigerad den 11/09/24-15:56)

Veckans peeling - Comfort Zone Tranquillity Body Scrub

🧘‍♀️🤌🫠

Har ni hunnit läsa mina kollegors inlägg om lugnande produkter än? Jag hakar på den lugnande trenden och tipsar om en kroppsprodukt!

Efter en hel sommar med barfota fötter och solvarm hud har jag nu ett supertips till er, en fantastisk kroppsskrubb som hjälper till att mjukgöra och återfukta hela kroppen samt dina fötter samtidigt som du får en spaupplevelse utan dess like.

Tranquillity Body Scrub exfolierierar huden med hjälp av sockerkristaller samtidigt som amarant- och mandeloljor omfamnar och bevarar huden återfuktad. Doften som är en blandning av apelsin och cederträ (eteriska oljor.)

Denna underbara veganska formula går inte att prata nog om ❣️kan appliceras på torr hud eller fuktad hud och det bästa av allt..den ger känslan av att du redan applicerad en bodylotion efter. Perfekt om du är som mig och slarvar med att applicera bodylotion på kropp och fötter lite för ofta eller aldrig.

👇 Denna är för dig som gillar den där lite mer mysiga känslan likt en mjuk kram som ligger kvar på huden efter. Passar mindre bra till dig som ogillar känslan att det känns som att produkten ligger kvar.

Tranquillity Body Scrub 270 ml
Comfort Zone
Tranquillity Body Scrub 270 ml
Fortsätt utforska gemenskapen!