/ # Veckans mask ✨ # PRIORI - UnveiLED Flexible Led Light
Linda
Beauty Star
05/10/24-06:00(redigerad den 27/09/24-14:18)

Veckans mask ✨

PRIORI - UnveiLED Flexible Led Light Therapy Mask

⏰Att jag har fått in en rutin med ljusterapi var tredje kväll är den bästa investeringen för min hud på länge! 👌Denna ledmask är inte bara jätteskön att avsluta dagen med, den har många fördelar som förstärker din hudvårdsrutin då spridningen av rött ljus och nära IR (infrarött ljus) från masken, gör att allt inom din rutin optimeras så mycket mer.

FÖRDELAR:

• Hjälper till att stärka kollagenproduktionen. • Ökar blodcirkulation och syreupptagningsförmågan så att efterföljande produkter kan penetrera in bättre. • God effekt på hudens cellförnyelse. • Ligg ner med masken för en mer dränerande effekt på slagg i huden, masken ligger tätt intill och pressar lymfan utåt. • Huden känns klarare och direkt återfuktat. • Tar enbart 10 min för en behandling, där effekten sitter i 48 h. • Det räcker med 3 behandlingar per vecka, resultat efter 4 veckor. • Förbättrar symptom vid eksem/ atopisk hud. • Verkar antiinflammatoriskt på blossande akne. • Rött ljus och IR ljus dämpar inflammationer och ger en reparerande effekt på huden.

ANVÄNDNING:

👳‍♀️Efter rengöring så applicerar jag Recovery Serum DNA som är ett oljefritt multiserum som är rikt på antioxidanter är perfekt att preppa huden med innan du lägger på din LED mask. Efter 10 min stängs den av automatiskt, avsluta med valfri creme.

Min personliga åsikt:

Den ger verkligen ny energi till huden och att den känns mer återfuktat. Rött ljus ger en avstressande effekt och är lite som ett ”happylight”, vilket jag verkligen upplever efter användning. Huden känns lugn och harmonisk 🥰 Psst! Den är trådlös och kommer i en fin förvaringspåse vilket gör att den blir lätt att ta med överallt.

Har ni testat eller vill ni testa? 👇👇 Skriv och berätta i kommentarerna, jag svarar på alla frågor.

DNA Recovery Serum 50 ml
DNA Recovery Serum 50 ml
UnveiLED Flexible Led Light Therapy Mask
UnveiLED Flexible Led Light Therapy Mask
Fortsätt utforska gemenskapen!