đ đ Veckans hetaste tips!
Hörrni, nu mĂ„ste jag verkligen ta tillfĂ€llet i akt och tipsa er om ett nytt mĂ€rke hos oss dĂ€r jag hunnit testa 2 produkter som Ă€r TO DIE FOR!!!! đ
Det Àr ECOOKING! Har ni hört talas om detta mÀrke innan?
Detta Ă€r ett danskt företag som pĂ„ riktigt startade hemma i ett kök till ett bli ett sjĂ€lvklart val i allas badrumsskĂ„p. Produkterna Ă€r effektiva och har en hög procent av naturliga ingredienser samtidigt som dom ger en magisk effekt pĂ„ huden. MĂ„nga av produkterna Ă€r parfymfria och majoriteten Ă€r Ă€ven veganska. đż
Och nu till mina favoriter!!!!
đ§Ș AHA+BHA Mask
HÀr pratar vi effektivitet. Wow vilket go det var i denna lilla burk. Jag var absolut inte instÀlld pÄ att den effekt som den levererade.
Detta Àr en mask som ska appliceras pÄ rengjord hud i MAX 2 minuter, och jag menar verkligen max. Jag har en relativt tÄlig hud och valde att skölja av den efter ca 1,5 minut. Den pirrar och sticks lite nÀr den Àr applicerad pÄ huden, vilket den ska och man blir röd i huden efter att man anvÀnt den. Detta för att blodcirkulationen gÄr igÄng. Det Àr en rodnad som lÀgger sig relativt fort och huden kÀnns silkeslen efter man tvÀttat av den med svalt vatten.
đŠ Moisturizing Mask Fragrance Free
Efter den intensiva syra behandlingen sÄ applicerade jag en fuktmask för boosta huden till MAX med massor av Hyaluronsyra som binder fukten i huden. Den innehÄller ocksÄ Aloe Vera och rödbetsextrakt som Àven dom Äterfuktar och samtidigt lugnar huden.
đ Denna mask finns Ă€ven med en doft av jasmine, grapefrukt och apelsinblomma om man hellre vill ha det.
Dessa tvĂ„ Ă€r verkligen ett power couple som jag anser ska anvĂ€ndas tillsamman efter varandra. Det var lĂ€nge sedan jag var sĂ„ hĂ€r imponerad över 2 produkter, inte minst ekologiska produkter. â€ïž
Mitt betyg â â â â â