Vad har du i din WEEKENDBAG? đ
NÀr jag ska ivÀg pÄ en weekend sÄ brukar jag vilja ha med mig multiprodukter som gÀrna fÄr vara i miniformat för att kunna packa smart! HÀr delar jag med mig av mina bÀsta tips!

1.AnvÀnd en exfolierande rengöring för att slippa ta med en separat exfoliering, samt fÄ en mer djuprenglrande effekt direkt.
2.Babors Ampuller Àr fantastiska dÄ de finns flera olika varianter anpassade för olika tillfÀllen. Det kommer mycket serum i en ampull som gÄr att klappa in i flera lager, lite som en snabbmask.
3.NÀr jag Àr ivÀg brukar jag vara bÀttre pÄ att ta hand om kroppen, denna gÄng fick jag med mig Biolines engÄngs kroppsscrub med Spirulina och Kiwi, den Àr ganska rivig men efter dÄ kÀnns huden sÄ mjuk. I paketet kommer det 5 st förpackningar.
4.En SPF i mindre förpackning som du kan ha med dig under dagen i handvÀskan för att fylla pÄ, TIPS Àr att blanda ut den med en flytande bronzer om du har make up!
Jag faller verkligen för erbjudanden dÀr gÄva ingÄr dÄ man fÄr testa sÄ mycket nya spÀnnande produkter. PÄ det sÀttet fÄr du bÄde prova om du gillar produkten eller ej och samtidigt samla nya favoriter till din weekendbag. Alla produkter i inlÀgget finns ej som travelsize pÄ hemsidan.
Nu vill jag veta vad du har med dig i din weekendbag? Och vilka miniförpackningar du har lyckats samla pĂ„ dig? âŁïž đâŁïž