/ # ✨⭐Twinkle Twinkle Little GLOW! ⭐✨ #### Drömmer du om att
Linda
Beauty Star
31/10/24-07:30(redigerad den 14/10/24-13:51)

✨⭐Twinkle Twinkle Little GLOW! ⭐✨

Drömmer du om att vakna upp med en strålande hud?
Efter en natt med dessa två nyheter från Dermalogica kommer du inte behöva drömma om det längre!

⭐ PowerBright Dark Spot Peel Face Peeling

Har du envisa hyperpigmenteringar så hjälper denna peelingmask till att jämna ut hudtonen, spana in dessa stjärningredienser:

⭐ 12% AHA/PHA komplex – exfolierar hud ytan och binder fukt till huden. ⭐ Tranexamsyra+ Niacinamide – jämnar ut hudton och verkar strukturförbättrande. ⭐ Algextrakt med omega 3 – motverkar uppkomsten av postinlammatoriska pigmenteringar. ⭐Jojobaolja, gurkmeja,kokosolja, bisabolol – stärker och återfuktar huden medans du sover.

Tvätta ansiktet och applicera ett tunt lager på torr hud i hela ansiktet. Låt verka i ca 15- 20 min (30 min tålig hud) skölj sedan av masken med ljummet vatten. Använd denna som en kur 1 gång/ per dag i 4-5 dagar, sedan 2-3 gånger i veckan totalt 8 till 10 veckor. Undvik denna i ögonområdet!

BioLumin-C Night Restore .✨

Applicera sedan detta nattserum som återställer huden och gör huden allmänt flawless under natten, med hjälp av dessa nyckelingredienser:

✨ Ultra stabilt C vitamin komplex – motverkar oxidativ stress i huden. ✨ Pro Vitamin D komplex – förbättrar och stärker hudens återhämtningsprocess. ✨Papayaenzym + Tranexamsyra - ger lyster och en bättre struktur till huden. ✨ Fikonkaktus + gröna microalger - lugnar och återfuktar huden under natten. ✨10% glycerin + jojobaestrar – motverkar uttorkning och bidrar till en god återhämtning till hudbarriären under natten.

Avsluta med en återfuktande creme efter ditt serum, jag rekommenderar en creme som fortsätter att stärka hudbarriären och som gärna få innehålla mycket fukt. Sen är det dags att ZZZzzzzova! 🌛😴✨

Resultatet blir en återfuktad hud med lyster morgonen därpå! Nu vill jag veta vilken din bästa nattkombo är?

BioLumin-C Night Restore 25 ml
Dermalogica
BioLumin-C Night Restore 25 ml
PowerBright Dark Spot Peel Face Peeling 50 ml
Dermalogica
PowerBright Dark Spot Peel Face Peeling 50 ml
Fortsätt utforska gemenskapen!