/ #### 📣 Nyhet: Renewing Serum frĂ„n Skincity Skincare Jag Ă€r
Sara
Beauty Beginner
28/01/25-12:30(redigerad den 28/01/25-12:43)
📣 Nyhet: Renewing Serum frĂ„n Skincity Skincare

Jag Ă€r sĂ„ himla glad att kunna dela med mig av ett fantastiskt serum som jag har anvĂ€nt under nĂ„gra mĂ„nader - Renewing Serum. Äntligen Ă€r det hĂ€r, lĂ„t oss kika nĂ€rmare! đŸ‘©â€đŸ”Ź

Detta Àr ett effektivt serum för mogen, pigmenterad eller ojÀmn hud som gör din hud slÀtare, jÀmnare och mjukare. En kombination av ingredienser som inkapslad retinol, bakuchiol och cica reparerar, förnyar och stÀrker din hud bÄde pÄ ytan och pÄ djupet. Well-aging helt enkelt!

StjÀrningredienserna

Inkapslad retinol: Att den Àr inkapslad gör att huden stegvis och kontrollerat matas med retinol, vilket ger en mer skonsam aktivering samtidigt som resultatet blir detsamma.

Bakuchiol: Kallas ofta naturens svar pÄ retinol och Àr effektiv men samtidigt mycket snÀllare mot huden Àn klassisk retinol. Att kombinera retinol och bakuchiol Àr en fin kombination för huden, i studier har det visat pÄ ökat resultat.

Cica: En sann hjÀlte nÀr det kommer till att vara lugnande och vÄrdande. Förutom detta ger cica Àven en utjÀmnande effekt.

I Renewing Serum hittar vi Àven avokadoolja och havtornsolja, ingredienser som ger en vÄrdande effekt. Allt för en vÀl sammansatt produkt som verkar aktivt utan att lÀmna huden irriterad eller torr.

SÄ anvÀnder du Renewing Serum

Applicera ett tunt lager pÄ kvÀllen efter rengöring och eventuell toner. Följ upp med en fuktgivande creme. Börja med anvÀndning tvÄ gÄnger i veckan och öka om sÄ önskas, men det Àr inget mÄste för att uppnÄ resultat!

Min kvÀllsrutin Jag har som sagt anvÀnt serumet under en tid nu och mÄste sÀga wow sÄ utjÀmnande effekt jag sett ojÀmnheter och minskade fina linjer.

Hudterapeutens rÄd

Jag rekommenderar alltid att anvÀnda ett UV-skydd som ditt sista steg i din hudvÄrdsrutin pÄ dagen, men det Àr extra viktigt nÀr du anvÀnder produkter med retinol. Ingrediensen Àr cellförnyande och gör din hud kÀnsligare för solen.

Taggat Àr ett underbart solskydd som jag varmt kan tipsa om! VÀldigt lÀtt, tÀpper inte till porer och gÄr utmÀrkt att applicera makeup över.

Hoppas ni Ă€r lika peppade pĂ„ Renewing Serum som jag Ă€r! Vill mer Ă€n gĂ€rna höra era tankar om produkten đŸ’­đŸ§–â€â™€ïž

Renewing Serum 30 ml
Renewing Serum 30 ml
Hyal Reyouth Moist Sun 50 g
Hyal Reyouth Moist Sun 50 g
FortsÀtt utforska gemenskapen!