/ Pssst en ……SNACKIS! # SMART RESPONSE SERUM 🪄✨🪄
Linda
Beauty Star
02/07/24-06:00

Pssst en ……SNACKIS!

SMART RESPONSE SERUM 🪄✨🪄 DERMALOGICA

👀Detta serum var verkligen en snackis på kontoret så fort den landade på nyhetshyllan!

Det började med att en kollega testade, en till och en till, sen började det frågas; vad är det som är så bra med det serumet? – Det går inte att förklara, du måste bara testa det!

Jag kommer citera min kollega Emmy:

”Detta serum är så otroligt bra och passar verkligen alla! När du inte vet vad huden behöver men du känner samtidigt att huden är i behov av allt dvs fukt, något stärkande, lugnande och utjämnande - då är svaret Smart Response Serum! Ett måste i min rutin om du frågar mig. ”

🪄Ett innovativt serum med en ny slags teknologi som gör att ingredienserna anpassar sig efter hudens behov och känner efter vad just din hud behöver varje dag. Detta är det perfekta balanserande serumet som passar i stort sett alla.

👀Att din hudvårdsrutin plötsligt blev så mycket smartare med Smart Response Serum är något vi absolut vet nu! Men hur fungerar det? Nyckelingredienser aktiveras efter det faktiska hudtillståndet, tillexempel när huden är uttorkad och fuktfattig då aktiveras: Oligosackarider (från hydrolyserat betaglukan). Som hjälper till att stimulera hudens egen produktion av fuktbindande hyaluronsyra.

🪄Priset kan verka högt men då detta är ett multiserum så har du allt i ett OCH du behöver inte tänka på att anpassa olika serum efter hudens tillstånd, det löser Smart Respons helt själv!

Kommentera gärna om du har testat detta, vad du tyckte eller om du är sugen på att testa en ny innovativ och smart hudvård? 👇👇👇

Smart Response Face Serum 30 ml
Dermalogica
Smart Response Face Serum 30 ml
Fortsätt utforska gemenskapen!