/ **Produkten som hudterapeuterna pratar om - Tranquillity
Maria
Beauty Star
11/06/24-08:00(redigerad den 11/06/24-11:55)

Produkten som hudterapeuterna pratar om - Tranquillity Body Cream

Kroppen och speciellt händerna exponeras ofta för yttre påfrestningar och får stå ut med mycket, därför kan det ibland vara svårt att motverka torrhet.

Jag har även insett att mina händer reagerar negativt, de blir väldigt torra och sköra varje gång jag blir sjuk, då jag behöver tvätta händerna ofta samt använda en hel del handsprit. Det räcker inte med en creme då som bara återfuktar, utan jag behöver en näringsrik produkt som verkligen mjukgör på djupet.

Jag har äntligen funnit min räddare i nöden! Nämligen - Comfort Zone – Tranquillity Body Cream som egentligen är lämpad för hela kroppen. Har man liknande besvär som jag kan ha ibland, då tycker jag absolut att den är värd att testa, en produkt som verkligen blivit en snackis här på kontoret bland oss hudterapeuter.

Den mjukgör så otroligt bra och återfuktar på djupet, huden känns mjuk och len. Jag får inte heller glömma att nämna den otroligt härliga konsistensen, lite som en pudding men när man applicerar den så smälter den och blir hur härlig som helst.

Kram

/ Maria ❤️

Tranquillity Body Cream 180 ml
Comfort Zone
Tranquillity Body Cream 180 ml
Fortsätt utforska gemenskapen!