NyĂ„rspreppa huden med mig och DR BABOR! đ
Inled eller avsluta Äret med denna trio, en dubbel cleanse och peel pads frÄn DR BABOR som blivit uppdaterad med nytt utseende och namn.

đȘ© Steg 1: DOCTOR BABOR Refining Cleansing Oil Balm
Denna underbara balm smÀlter in i huden och blir sedan till en mer mjölkaktig formula. HjÀlper till att ge en rengörande kÀnsla pÄ huden dÄ den löser upp olja och vattenlösliga orenheter. Denna hette tidigare: Detox Lipo Cleanser
đȘ©đȘ©Steg 2: DOCTOR BABOR Barrier Balance Lotion Cleanser
Jag tycker att denna barriÀrstÀrkande rengörings lotion Àr hÀrligt att ha nu till vintern dÄ luften ofast Àr torrare vilket gör att huden lÀöttare blir kÀnsligt och yttorr. Applicera denna som steg 2 pÄ torr hud och löddra sedan upp med ett par fuktade fingertoppar, hÀrlig att göra en lÀttare ansiktsmassage med. Denna hette tidigare: Ultimate Repair Cleanser
đȘ©đȘ©đȘ©Steg 3: DOCTOR BABOR Exfoliating Peel Pads
Jag avslutar med dessa peel pads som innehÄller AHA syra som hjÀlper till att förbÀttra hudens struktur samtifigt som du fÄr en peelande effekt.
Dessa hette tidigare AHA peel pads.
Preppar du huden inflr nyÄr rekommenderar jag att avsluta med en mask, jag hade Eneomey - Hyaluronic Masque hemma!
Det har varit otroligt roligt att hÀnga hÀr med er pÄ KICKS community, tack för detta Är!
Jag önskar er alla ett GOTT NYTT Ă
R! âšđ«đâ€ïž