/ Nu måste vi prata lite om några nya favoriter jag har testat
Anna
KICKS Hudterapeut
27/08/26-07:32

Nu måste vi prata lite om några nya favoriter jag har testat i sommar.

Det var ju relativt nyligen som vi fick in Drunk Elephant till oss och även om jag hade smyg testat lite sen tidigare så har jag inte testat en hel rutin – men det har jag gjort nu!!!!

Jag har absolut hittat nya favoriter som jag kommer köpa om och om igen. Men jag tänker att vi går in lite djupare på varje produkt så att ni får se vad jag har testat.

🍊 C-Firma™ Fresh Day Serum

Ett potent antioxidantserum med 15 % C-vitamin som arbetar för en jämnare hudton, mer lyster och minskad synlighet av pigmenteringar och andra tecken på solskador. Antioxidanterna hjälper samtidigt till att skydda huden mot oxidativ stress från omgivningen.

💧 B-Hydra™ Intensive Hydration Serum

Ett lätt och svalkande fuktserum som hjälper till att återfukta och ge huden en mjukare, mer plumpad känsla. Innehåller bland annat provitamin B5 och ananasceramider som bidrar till att stärka hudens fuktbarriär och förbättra hudens struktur. Passar perfekt när huden känns törstig eller yttorr.

👀 C-Tango™ Multivitamin Eye Cream

En näringsrik ögonkräm med en riktig cocktail av hudvårdande ingredienser: fem former av C-vitamin, åtta peptider, antioxidanter, ceramider och gurkextrakt. Kombinationen arbetar med lyster, fina linjer och fasthet samtidigt som området runt ögonen återfuktas och lugnas.

💚 Protini™ Polypeptide Cream

En lätt gelkräm fullproppad med nio signalpeptider, aminosyror och återfuktande ingredienser. Den är framför allt framtagen för att ge fukt och arbeta med hudens fasthet, spänst, struktur och fina linjer. Resultatet är en mjukare, mer återfuktad och "bouncy" hud.

☀️ D-Bronzi™ Anti-Pollution Sunshine Drops

Bronzing drops som kombinerar hudvård med en direkt solkysst effekt. Produkten innehåller bland annat peptider och antioxidanter och ger huden en varm, bronzig lyster utan att du behöver sola. Tänk mer glow-booster med hudvårdande egenskaper än brun-utan-sol – färgen tvättas bort.

Detta blev väldigt långt 😅 så jag tänker att vi fortsätter med del 2 om några dagar. Där går vi in mer på specifika ingredienser och vad dom gör samt att ni får veta vilka av dessa jag absolut kommer köpa om igen!

Klicka på ett alternativ för att rösta
Har ni testat Drunk Elephant? 🐘🩷
13Bidrag
Jaa, så glad att ni tagit in det! 😍
Nej, men blev lite sugen nu! 🤩
C-Firma Fresh Day Serum 28 ml
Drunk Elephant
C-Firma Fresh Day Serum 28 ml
D-Bronzi Anti-Pollution Sunshine Drops 30 ml
Drunk Elephant
D-Bronzi Anti-Pollution Sunshine Drops 30 ml
C-Tango Multivitamin Eye Cream 15 ml