Mina bästa skönhetstips
Mitt namn är Johanna, och jag är en passionerad skönhetsentusiast. Under de senaste 7 åren har jag haft förmånen att arbeta på Skincity, där jag ständigt är på jakt efter de senaste och mest effektiva produkterna. Här vill jag dela med mig av mina bästa tips och tricks för att hjälpa dig att uppnå din allra bästa hud.
Anpassade produkter för din ålder
Vi åldras alla och vår hud förändras med tiden. Därför är det viktigt att välja produkter som passar just din ålder och hudtyp. För mig har det varit avgörande att hitta produkter som ger fukt, bevarar hudens kvalitet och ger lyster. Kanske har du också några favoriter som du inte kan leva utan?
Beauty Talk Skincity Pro
Jag ser fram emot att möta er här. Det är där vi kan dela våra erfarenheter, ställa frågor och inspirera varandra. Vilka är dina favoritprodukter? Hur kan vi förbättra våra hudvårdsrutiner? Låt oss skapa en gemenskap där skönhet är mer än bara ett intresse – det är en livsstil.
Idag vill jag också dela med mig av Dr. Levy Switzerland Enriched Booster Cream– en produkt som har blivit en oumbärlig del av min hudvårdsrutin.
Denna 24-timmarskräm är som en fuktboost för huden. Den smälter in i huden vid applicering och ger omedelbar återfuktning.
För mig, som har torr hud, är detta en räddning. Jag känner mig alltid fräsch och återfuktad när jag använder den.
Vilken är din favoritprodukt, dela gärna med dig !
Tack för att du läste! Vi ses! ✨
Varma hälsningar, Johanna