/ # MIN BUSRUTIN - 4 STEG 👇 Vill du behĂ„lla sommarfrĂ€knarna
Linda
Beauty Star
07/09/24-07:00(redigerad den 04/09/24-16:02)

MIN BUSRUTIN - 4 STEG 👇

Vill du behĂ„lla sommarfrĂ€knarna och en solskysst ton lite till? DĂ„ Ă€r min snabba busrutin perfekt att göra om du jobbar hemma eller har en ledig dag. 🙌😉✹

1. PREPPA först huden med en exfoliering, hÀr gillar jag att anvÀnda en enzympeeling som mekaniskt förbÀttrar hudtexturen. Babors hÀrliga peelingpulver Refining Enzyme & Vitamin C Cleanser, bÄde rengör och exfolierar huden. Den innehÄller Àven Vitamin C vilket gör att huden direkt kÀnns jÀmn, mjuk och frÀsch.

2. BOOSTA med C vitamin! Jag brukar applicera min BUS pÄ morgonen och dÄ föredrar jag att applicera Illuminating Serum 30% Vitamin C som Àr ett lite fylligare C vitamin serum utan olja för att maxa lystern.

3. TAN REVEL! DĂ€r jag brukar anvĂ€nda Spray Tan Formula Dark Cool genom att: Steg 1 - droppa nĂ„gra droppar direkt pĂ„ en större borste, applicera sedan som countour i ansiktet. Steg 2 – Droppa lite av Spray Tan Formulan i ett lock, anvĂ€nd en mindre eyelinerborste och mĂ„la ut dina frĂ€knar. (Ja, du kommer se ut som pippi) đŸ€­

4. LÄt torka! ca 1-2h, en lÀnge verkningstid ger mer framtrÀdande frÀknar. Sen brukar jag ta Algue Therapy Oil och applicera i hela ansiktet för att sudda ut mina fejfrÀknar.

Efter en heldag med GLOW delux som absolut utlovas! TvÀttar jag ansiktet som vanligt pÄ kvÀllen.

Har du nĂ„got brun utan sol hack? Jag vill veta, dela i kommentarerna! 😍

Refining Enzyme & Vitamin C Cleanser 40 ml
BABOR
Refining Enzyme & Vitamin C Cleanser 40 ml
Illuminating Serum 30% Vitamin C 30 ml
Illuminating Serum 30% Vitamin C 30 ml
Spray Tan Formula Dark Cool 40 ml
Tanrevel
Spray Tan Formula Dark Cool 40 ml
Algae Therapy Oil 30 ml
Algae Therapy Oil 30 ml
FortsÀtt utforska gemenskapen!