/ # Kika in i hudterapeuten Johannas badrumsskåp Hej alla
Johanna
Beauty Star
10/07/24-10:00(redigerad den 13/06/24-10:17)

Kika in i hudterapeuten Johannas badrumsskåp

Hej alla hudvårdsentusiaster! Idag tar vi en djupdykning i min personliga skönhetsarsenal. Som hudterapeut på Skincity/Kicks har jag privilegiet att testa och använda fantastiska produkter. Här är två av mina absoluta favoriter som har en given plats i min dagliga rutin. Jag har givetvis flera favoriter men de sparar vi till senare.

SkincitySkincare Intense Treatment Pads

Dessa små exfolierande pads är som magi för huden. Varje pad är laddad med: salicylsyra, azelainsyra och niacinamid. Dessa ingredienser arbetar tillsammans genom att det förbättrar porerna och ger din hud en jämnare yta. Säg hejdå till ojämnheter!

Det jag ser blir förbättrat i huden är lyster och återfuktning trots att de är exfolierande är de också mycket mjukgörande på huden.

Eneomey Rejuv Silk Cream

Varför är denna en återkommande favorit? Denna kräm är perfekt för dig som älskar rika konsistenser. Den innehåller både hög- och lågmolekylär hyaluronsyra. Den härliga texturen kommer från sheasmör och huden känns helt fantastisk efter applicering. Älskar hur min hud känns när jag använder produkten, huden känns riktigt mjuk och återfuktad.

Vi ses!

Klicka på ett alternativ för att rösta
Vilken är din favorit i badrumsskåpet?
9Bidrag
Mask
Exfoliering
Intense Treatment Pads 50 pcs
Intense Treatment Pads 50 pcs
Rejuv Silk Cream 50 ml
Eneomey
Rejuv Silk Cream 50 ml
Fortsätt utforska gemenskapen!