Hudvårdande klappar från Paulas Choice!🧴❤️🎁

Let´s wrap it in med Paulas Choice för hela slanten! Häng med mig när jag slår in noga utvalda julklappar till vänner och familj.

Till mamma: Denna näringsfulla trio, kommer att få din hud att kännas som 10 av 10!
Let it snow, Omega kommer att ge dig glow!
(Omega+ Complex Moisturizer, Omega+ Complex Serum och Omega+ Complex Eye Cream)
Till kusinen: Nu när du ska till Barcelona, slipper du nu min låna. Huden får Defence mot både sol och stad vilket gör mig extra glad! (Defense Essential Glow Moisturizer SPF30)
Till bästisen: En superduo du nu kommer att få, för är man snäll får man två! Du älskar hudvård precis som ja(g)..niacinamide och aha är allt man vill ha!
(25% AHA + 2% BHA Exfoliant Peel och Clinical Niacinamide 20% Treatment)
Till moster: Jag har nu hört ett gnäll om ojämnhudton och pigmenteringar på kroppen, då kommer detta kroppsserum med niacinamide vara toppen!
(5% Niacinamide Body Serum)
Till brorsan: Jag vet att du din rengöring gillar att slösa, men det kan hudterapeutsyrran lösa! (Clear Pore Normalizing Cleanser Jumbo Refill Pouch)
Till farmor: För en hud som strålar, mjuk och klar är denna återfuktande mask verkligen underbar. (Skin Recovery Hydrating Treatment Mask)
Kommer du att ge bort några hudvårdande klappar i jul? Dela gärna ditt bästa julrim i kommentarerna.