/ ### Hej Beauty Talks! Mitt namn är Rita och jag har jobbat
Rita
Beauty Beginner
27/11/24-09:00(redigerad den 27/11/24-12:09)

Hej Beauty Talks!

Mitt namn är Rita och jag har jobbat på KICKS som hudterapeut i flera år – tiden flyger förbi när man har roligt! Jag kommer att börja posta här lite då och då vilket känns fantastiskt kul! Tänk att få hänga med er på communityt och djupdyka i allt som har med hud att göra. 😍

Min hudvårande önskelista

Snart är julen här och högst upp på min önskelista står hudvård, har vi samma favoriter?✨

Oxygen-Glow Mask - Filorga Detta är verkligen en ansiktsbehandling på tub! Den verkar renande, utjämnande, plumpande och ger massor av lyster. Och allt detta på bara 10 minuter – älskart!

Radiance Serum – Exuviance En klassiker som aldrig går ur tiden. Kombinationen av både AHA och PHA stimulerar hudens cellförnyelse och återfuktar intensivt, samtidigt som hudens skyddsbarriär stärks.

Skin Recovery Replenishing Moisturizer - Paula's Choice Precis som för många andra är min hud så torr nu på vintern, så en rikare kräm är ett måste! En effektiv blandning av mjukgörare, lugnande ingredienser och flera antioxidanter gör huden mjuk och balanserad.

Vi hörs!👋🏽

Oxygen-Glow Mask 75 ml
Filorga
Oxygen-Glow Mask 75 ml
Radiance Serum 30 ml
Exuviance
Radiance Serum 30 ml
Skin Recovery Replenishing Moisturizer 60 ml
Skin Recovery Replenishing Moisturizer 60 ml
Fortsätt utforska gemenskapen!