Häng med mig i en video där jag steg för steg går igenom nya✨THE THERMOGLOW PRO ✨ från Dr Levy Switzerland.
Vad är då Dr Levy´s nya The Thermo Glow Pro? Det är en MedTech-enhet som kombinerar kontrastbehandling och joniska microströmmar för en mer avancerad hemmateknik till din dagliga hudvårdsrutin.
ThermoGlow Pro har* tre funktioner* som går från kallt till varmt i temperatur, för att öka blodcirkulationen och minska uppbyggnaden av vätska och inflammation i huden.
❄️"Cooling"-funktionen, med temperaturer så låga som 18°C, "cryo" – Lugnar huden och minskar svullnaden i ansiktet innan de två andra funktionerna. Denna funktion stängs av efter 90 sekunder. Tips! På morgonen tar jag enbart denna innan ögoncreme om jag har vaknat upp med ”puffiga ögon”.
🧹"Purifying"-funktionen, temperaturen hoppar till 43°C som försiktigt öppnar upp porerna så att toxiner kan extraheras, vilket gör att friskt syre lättare kan flöda genom huden. 3 minuter av denna funktion gillar vi! Denna funktion går också att punktbehandla med, om du har mycket orenheter och svarta porer på näsan är denna toppe att lägga till enbart på det området.
✨"Infusing"-funktionen, varar också i 3 minuter vid 37°C, lugnar huden, reglerar blodflödet och slussar in näringsämnen och aktiva ingredienser djupare in i huden med hjälp av det lila ljuset.
Kommentera om ni hunnit testa denna eller om ni har fler frågor, jag finns här!
Iiiiihhh såå taggad på denna!