/ ## **Det här hittar ni i mitt badrumsskåp** 🔸 Calmwise
Maria
Beauty Star
29/08/24-06:00(redigerad den 11/07/24-14:53)

Det här hittar ni i mitt badrumsskåp

🔸 Calmwise Soothing Cleanser - Medik8 Denna milda rengöring passar mig alldeles utmärkt! En rengöringsfoam som avlägsnar orenheter effektivt med sitt fantastiska innehåll, som även lugnar och stärker huden. Den innehåller bland annat vitamin K och teprenone, två riktigt bra ingredienser som reducerar känslighet och stärker kapillärerna. Perfekt för en känslig hud som lätt blir röd! Klorofyll som den också innehåller har en 'detox-effekt'.

🔸️Press & Glow Facial Toner - Medik8 Efter min rengöring så använder jag en toner som ger ett så himla fint glow till huden. Just denna innehåller PHA-syra, en mild men fortfarande effektiv exfolierande ingrediens som ger huden synlig lyster. PHA-syran hjälper också till att balansera hudens fuktnivåer och har en antioxidanteffekt.

🔸️Hydra8 B5 Intense serum - Medik8 Ni som känner till och gillar Medik8s klassiska Hydra B5 serum kommer inte bli besvikna på denna. Serumet är lik Hydra B5 serum fast intensifierad med Triple-action booster complex. Så snäppet vassare! Serumet plumpar, återfuktar, minimerar fina linjer och absorberas snabbt.

🔸️ Calmwise Color Correct - Medik8 En perfekt crème till den med känslig hud som upplever rodnad. Formulan/färgen är grön, men bli inte orolig för det. Den gröna färgen har sina fördelar, det neutraliserar det röda och har en utjämnande effekt. Med sina lugnande ingredienser dämpar den irritation. Den innehåller också fina antioxidanter som skyddar huden mot miljöpåverkan.

Kika in produkterna om ni önskar det här nedan!

Kram

/ Maria ❤️

Calmwise Soothing Cleanser 150 ml
Medik8
Calmwise Soothing Cleanser 150 ml
Press & Glow Facial Toner 200 ml
Medik8
Press & Glow Facial Toner 200 ml
Hydr8 B5 Intense Face Serum 30 ml
Medik8
Hydr8 B5 Intense Face Serum 30 ml
Calmwise Color Correct 50 ml