/ # Augustinus Bader Hej allihopa! Jag vill ta en stund och
Maria
Beauty Star
19/10/24-06:21(redigerad den 19/10/24-06:21)

Augustinus Bader

Hej allihopa! Jag vill ta en stund och berätta om ett fantastiskt hudvårdsmärke som alla borde kika in. Grundat av den tyske professorn och forskaren Augustinus Bader. 😍

Detta märke är verkligen något utöver det vanliga! 🌟 Här hittar vi med hjälp av 30 års forskning och kliniska studier den banbrytande stamcellsteknologin TFC8 (Trigger Factor Complex 8) som är en patenterad sammansättning av 40 ingredienser som aktiverar hudens egen reparations- och förnyelseprocess.

Trigger Factor Complex 8

TFC8 förser huden med viktiga näringsämnen som skapar en optimal miljö för cellulär förnyelse. Det som gör denna teknologi så unik är att den hjälper produkternas basformuleringar att bli smartare och mer adaptiva.

Det innebär att produkterna kan anpassa sig till olika hudtillstånd, som fina linjer och rynkor, rodnad, hyperpigmentering, celluliter, hudbristningar och skador orsakade av yttre stressfaktorer. För att hjälpa huden att förnya sig själv på ett naturligt sätt.

Favoriter inom sortimentet

En av deras mest hyllade produkter som jag älskar är The Cream. Den är känd för sina otroliga föryngrande och återfuktande egenskaper, och jag kan verkligen förstå varför den har fått så mycket uppmärksamhet. Jag vill även dela med mig av mina andra två favoritprodukter från Augustinus Bader – The Ultimate Soothing Cream och The Eye Cream.

The Ultimate Soothing Cream är min go-to för intensiv återfuktning och lugnande vård. Den hjälper till att stärka och återställa min hud, vilket gör den perfekt för dagar när min hud känns extra känslig eller irriterad. The Eye Cream är också en riktig pärla. Den minskar mörka ringar och svullnad, samtidigt som den ger återfuktning. Jag älskar hur den får min ögonkontur att se piggare ut.

Om du letar efter hudvårdsprodukter som verkligen gör skillnad, är Augustinus Bader definitivt värt att kolla in!

Kram

/ Maria ❤️

The Cream 30 ml
The Cream 30 ml
The Eye Cream 15ml
The Eye Cream 15ml
The Ultimate Soothing Cream 50 ml
The Ultimate Soothing Cream 50 ml
Fortsätt utforska gemenskapen!