/ # Winter Kit đŸ©”â„ïž **Brr!** Nu har vintern verkligen kommit
Rebecka
Beauty Star
21/11/24-15:02(redigerad den 21/11/24-15:11)

Winter Kit đŸ©”â„ïž

Brr! Nu har vintern verkligen kommit till Stockholm. NĂ€r jag tittade ut genom fönstret i morse var marken helt vit, och jag mĂ„ste sĂ€ga att det kĂ€nns ganska mysigt! đŸ„č☃ Hur ser det ut hos dig, har snön kommit Ă€nnu?

Jag tÀnkte dÀrför passa pÄ att tipsa om mina vinterfavoriter och har satt ihop ett litet kit med produkter som jag verkligen Àlskar som Àr perfekta för denna tid pÄ Äret.

đŸŒšïž LĂ€ppprodukter – i plural! TvĂ„ olika lĂ€ppprodukter Ă€r faktiskt ett mĂ„ste hihi. En har man alltid i jackfickan som man smörjer innan man gĂ„r ut (Cicaplast-cerat frĂ„n La Roche-Posay) och en annan pĂ„ nattduksbordet som man smörjer innan man gĂ„r och lĂ€gger sig (Biodermas atoderm lipbalm)

đŸŒšïž Olja – Ă€lskaaar duscholja! Den hĂ€r frĂ„n Bioderma Ă€r en dröm. Du kan anvĂ€nda den bĂ„de pĂ„ kropp och ansikte, men jag kör den frĂ€mst pĂ„ kroppen. Det Ă€r verkligen en lyxig kĂ€nsla man kan unna sig nu nĂ€r det Ă€r sĂ„ kyligt

đŸŒšïž Vichy 89 Booster Serum En klassiker som alltid levererar, inget gĂ„r fel med den hĂ€r!

đŸŒšïž HandkrĂ€m Vilket vinterkit Ă€r komplett utan en rik, hĂ€rlig handkrĂ€m? Den hĂ€r frĂ„n Aveeno Ă€r min favorit och jag har den alltid pĂ„ nattduksbordet – annars Ă€r det sĂ„ lĂ€tt att glömma!

đŸŒšïž Sist men inte minst, Embryolisse Deras dagkrĂ€m Ă€r min go-to under sminket och deras nattmask
 alltsĂ„, huden sĂ€ger bara sluuurp nĂ€r man applicerar den.

Vad tycker ni? Har jag glömt nÄgot viktigt i mitt vinterkit? Kommentera gÀrna era egna "winter must-haves"!

Intense Moisturizing Mask 50 ml
Embryolisse
Intense Moisturizing Mask 50 ml
Lait-CrÚme Concentré 75 ml
Embryolisse
Lait-CrÚme Concentré 75 ml
Cicaplast Baume Lips 7,5 ml
Cicaplast Baume Lips 7,5 ml
Skin Relief Moisturising Hand Cream 75 ml
Skin Relief Moisturising Hand Cream 75 ml
Atoderm Huile De Douche 200 ml
Atoderm Huile De Douche 200 ml