Winter Kit đ©”âïž
Brr!
Nu har vintern verkligen kommit till Stockholm. NĂ€r jag tittade ut genom fönstret i morse var marken helt vit, och jag mĂ„ste sĂ€ga att det kĂ€nns ganska mysigt! đ„čâïž Hur ser det ut hos dig, har snön kommit Ă€nnu?
Jag tÀnkte dÀrför passa pÄ att tipsa om mina vinterfavoriter och har satt ihop ett litet kit med produkter som jag verkligen Àlskar som Àr perfekta för denna tid pÄ Äret.
đšïž LĂ€ppprodukter â i plural!
TvÄ olika lÀppprodukter Àr faktiskt ett mÄste hihi. En har man alltid i jackfickan som man smörjer innan man gÄr ut (Cicaplast-cerat frÄn La Roche-Posay) och en annan pÄ nattduksbordet som man smörjer innan man gÄr och lÀgger sig (Biodermas atoderm lipbalm)
đšïž Olja â Ă€lskaaar duscholja!
Den hÀr frÄn Bioderma Àr en dröm. Du kan anvÀnda den bÄde pÄ kropp och ansikte, men jag kör den frÀmst pÄ kroppen. Det Àr verkligen en lyxig kÀnsla man kan unna sig nu nÀr det Àr sÄ kyligt
đšïž Vichy 89 Booster Serum
En klassiker som alltid levererar, inget gÄr fel med den hÀr!
đšïž HandkrĂ€m
Vilket vinterkit Ă€r komplett utan en rik, hĂ€rlig handkrĂ€m? Den hĂ€r frĂ„n Aveeno Ă€r min favorit och jag har den alltid pĂ„ nattduksbordet â annars Ă€r det sĂ„ lĂ€tt att glömma!
đšïž Sist men inte minst, Embryolisse
Deras dagkrÀm Àr min go-to under sminket och deras nattmask⊠alltsÄ, huden sÀger bara sluuurp nÀr man applicerar den.
Vad tycker ni? Har jag glömt nÄgot viktigt i mitt vinterkit? Kommentera gÀrna era egna "winter must-haves"!