/ #### ❌Idag är jag inte farmaceut... ❌ ...här inne. Hehe!
Hévi
KICKS Farmaceut
03/06/26-14:50(redigerad den 03/06/26-14:50)
❌Idag är jag inte farmaceut... ❌

...här inne. Hehe! Idag är jag Hévi the girly girl som älskar smink och beauty, och jag skulle vilja prata om lite sånt som jag har spanat på i våra butiker när jag råkat hamna i en annan avdelning än min egna🤭 detta är vad jag har bland mina favoriter på vår hemsida: ❤️

💨K18 AirWash - ett torrschampo som jag hört mycket om på sociala medier. Denna är inte som en traditionell "torr" torrschampo utan denna är som en vätska som man sprayar in i hårbotten. Vet inte om man måste föna in den eller om det räcker med att man masserar in den men det jag vet är att jag har suktat i månader. Någon av er som har testat den? *Pleeeease let me know *

🩰Maria Nila Shaping Heat Spray - fortsätter inom hårkategorin med detta värmeskydd som ska ha stylingegenskaper, utöver friss-motverkan och att ge näring åt håret. Mitt hår är helt omöjligt på att hålla styling så är desperat och denna säljer vi slut på i hyllan så fort vi får in dem, vilket för mig indikerar den är en storfavvis hos folk. I'm just a girl som faller för trender!

🏳️‍⚧️Essential Perfumes Bois Imperial - en dag satte sig min kompis i bilen och berättade en historia om att hon hade varit i Göteborg och doftat på parfymer och blivit fullkomligt förälskad i en doft. Hon hade med sig denna doft och både jag och min bror (som också var med) fick dofta på den. Klipp till nutid: både jag och min bror (!) är besatta av den doften, han har fått en flaska av mig i födelsedagspresent och två (!) kollegor har köpt den. Jag visar den för alla doftkunder jag får nästan - det är en perfekt unisexdoft och jag sprayar den så fort jag får tillfälle. Väntar in en kupong så jag kan köpa den😅

🥥BeautyAct Dewy Coco Setting spray - dofta på denna. Det är allt jag kommer säga.

AirWash Dry Shampoo 118 ml
K18
AirWash Dry Shampoo 118 ml
Styling Spray 300 ml
Maria Nila
Styling Spray 300 ml
Bois Impérial By Quentin Bisch EdP 10 ml
Essential Parfums
Bois Impérial By Quentin Bisch EdP 10 ml
Dewy Coco Setting Spray 50 ml
BeautyAct
Dewy Coco Setting Spray 50 ml