❌Idag är jag inte farmaceut... ❌
...här inne. Hehe! Idag är jag Hévi the girly girl som älskar smink och beauty, och jag skulle vilja prata om lite sånt som jag har spanat på i våra butiker när jag råkat hamna i en annan avdelning än min egna🤭 detta är vad jag har bland mina favoriter på vår hemsida: ❤️
💨K18 AirWash - ett torrschampo som jag hört mycket om på sociala medier. Denna är inte som en traditionell "torr" torrschampo utan denna är som en vätska som man sprayar in i hårbotten. Vet inte om man måste föna in den eller om det räcker med att man masserar in den men det jag vet är att jag har suktat i månader. Någon av er som har testat den? *Pleeeease let me know *
🩰Maria Nila Shaping Heat Spray - fortsätter inom hårkategorin med detta värmeskydd som ska ha stylingegenskaper, utöver friss-motverkan och att ge näring åt håret. Mitt hår är helt omöjligt på att hålla styling så är desperat och denna säljer vi slut på i hyllan så fort vi får in dem, vilket för mig indikerar den är en storfavvis hos folk. I'm just a girl som faller för trender!
🏳️⚧️Essential Perfumes Bois Imperial - en dag satte sig min kompis i bilen och berättade en historia om att hon hade varit i Göteborg och doftat på parfymer och blivit fullkomligt förälskad i en doft. Hon hade med sig denna doft och både jag och min bror (som också var med) fick dofta på den. Klipp till nutid: både jag och min bror (!) är besatta av den doften, han har fått en flaska av mig i födelsedagspresent och två (!) kollegor har köpt den. Jag visar den för alla doftkunder jag får nästan - det är en perfekt unisexdoft och jag sprayar den så fort jag får tillfälle. Väntar in en kupong så jag kan köpa den😅
🥥BeautyAct Dewy Coco Setting spray - dofta på denna. Det är allt jag kommer säga.