Hej!❤️
Hévi heter jag och är farmaceut och har titeln Beauty Pharmacist här hos Kicks. Jag är som person väldigt skönhetsintresserad och gillar att kalla mig själv för en riktig girly girl. 👸
Min bakgrund som farmaceut började på apotek (som nästan alla andra farmaceuter), där jag blev kvar i ca 2,5 år och fick otroligt fin erfarenhet och värdefull medicinsk kunskap. Nästa stopp var St. Görans sjukhus som sjukhusfarmaceut och läkemedelsförsörjare och vidare därifrån hamnade jag här! Är så tacksam för all erfarenhet, men måste säga att av alla mina karriärsval känns denna mest jag.
Är såååå taggad på att få dela med mig av min kunskap till er och få lära ut det på ett pedagogiskt och förenklat språk som någon som inte har en farmaceututbildning kan förstå. Är också otroligt taggad på att få lära mer utav ER! 🧠
Tänker att jag gör en liten lista på dermatologiska hudvårdsprodukter som ligger mig lite extra varmt om hjärtat;
🛁 Favorit-rengöringen: Bioderma Sensibio H2O. Jag är en simpel (=lat) tjeja. Lite micellärvatten and I’m good to go! Ooooooom jag känner mig extra motiverad kombinerar jag med Micellar Cleansing Oil i samma serie som är en OTROLIG oljerengöring.
🫧 Favorit-serumet: LRP Hyalu-B5! Kan inte andas utan denna. Nu även i en ny och uppdaterad formula!
☀️Favorit-SPF: LRP Anthelios UVmune Ultra Light Creme SPF50+. Vågar man ens säga en annan?
💧 Favorit-dagcremen: Embryolisse Lait-Creme Sensitive. Allas vår favorit fast UTAN parfym. Älskar denna!
Tack för ni tagit er tiden att lära känna mig, ser fram emot att connecta med er!❤️