Hej Communityt!
Jag är så glad över att kunna meddela att jag nu är en del av Kicks Community! 😍✨ Det känns fantastiskt att äntligen få vara här och bidra med min passion för hudvård och skönhet!
Jag heter Rebecka och är legitimerad farmaceut. Jag jobbar på Kicks Beauty Pharmacy i Stockholm där jag får nörda ner mig i allt som har med skönhetsprodukter och hälsa att göra. Kom gärna förbi och säg hej om ni har vägarna förbi, så guidar jag dig att hitta produkterna för din hud. 🙌 Nu ser jag verkligen fram emot att även vara aktiv här på Beauty Talk och få dela med mig av mina bästa tips till er i det här fantastiska communityt. Det ska bli så kul att få lära känna er och prata om hudvård! 😊
Jag älskaaar att prova nya produkter, och nu när hösten är runt hörnet måste jag bara tipsa om en nyfunnen favorit – Embryolisse Lait-Crème. 🍂✨ Den håller huden härligt återfuktad och fungerar utmärkt som en makeup-primer. Har ni testat något från Embryolisse ännu?
Hoppas ni är lika taggade som mig på att diskutera dermatologisk hudvård och olika hudtillstånd. Tveka inte att höra av er om ni har några frågor eller funderingar! 💬
Psst… jag är en riktigt torris men ser ni vilket GLOW ?!
Missa inte nästa veckas inlägg, där jag djupdyker i vad en farmaceut gör.
Kram,
Rebecka 💕