/ Denna vecka visar vi upp våra serum.
Hévi
KICKS Farmaceut
06/02/26-12:56

Denna vecka visar vi upp våra serum.

Mina krav på serum: lugna och återfukta. Därför är jag rädd att Annas serum kommer UTKLASSA mitt urval (det är inte en tävling, det är inte en tävling, det är inte en tävling). Det är viktigt för mig att vara ärlig med vad jag faktiskt använder och detta är sanningen - jag gillar det enkelt. Dessa är de serum jag använder just nu:

😶‍🌫️Decubal Hydrating Face serum - med microalger, havsvatten och hyaluronsyra täcker detta serum mitt fulla behov och inte allra minst ger mig precis det glow jag gillar! Konsistensen är halvklibbig (på ett bra sätt) och är genomskinlig.

🪼Skincity Mellow Moisture 20% Glycerin Serum - Denna är mer krämig i konsistensen och används av mig på en extra torr dag. Glycerin är en snäll ingrediens som hjälper huden att behålla fukt genom att binda den från luften!

Ibland gillar jag dock att spexa till det med en gua sha och då har jag denna flaska i beredskap:

🏄🏼Beaute Pacifique Serum Paradoxe - kraftfullt serum med resveratrol och procyanidin från chilenskt druvkärnextrakt. Antiinflammatorisk, pro-age och jämnar ut hudtonen. Denna har även Anna skrivit om då det är hennes favorit!

Submersive Serum Paradoxe 30 ml
Beauté Pacifique
Submersive Serum Paradoxe 30 ml
Mellow Moisture 20% Glycerin Serum 30 ml
Skincity Skincare
Mellow Moisture 20% Glycerin Serum 30 ml
Hydrating serum 30 ml
Decubal
Hydrating serum 30 ml
Tag
Ansiktsvård
Fortsätt utforska gemenskapen!